וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות התחרותיות: פחות תמלוגים לחברות הסלולר

שר התקשורת ושר האוצר סיכמו כי העלאת התמלוגים לחברות הסלולר תסתכם ב-0.75% בלבד ולא ב-1%, בשל כניסת מתחרה חדש לענף. לפי השניים, אם ייכנסו מתחרים נוספים לא יעלו התמלוגים כלל

שר האוצר יובל שטייניץ ושר התקשורת משה כחלון הודיעו אחר הצהרים (ראשון) כי תמלוגי חברות התקשורת יועלו בשיעור של 0.75% בלבד במקום העלאה של 1%, בשנת 2011 ו-1.5% נוספים בשנת 2012, כך ששיעור התמלוגים יעמוד בסופן של השנתיים הקרובות על 2.5%. החלטת השרים הגיעה בעקבות פגישה שערכו, בה סוכם כי שיעור התמלוגים יפחת בהתאם למידת הגברת התחרותיות בענף.

השרים החליטו על שורה של תנאים, שעיקרם קידום התחרות בענף התקשורת ובראשם כניסת מתחרים חדשים. לפי הודעת השרים, באם ייכנסו מתחרים נוספים לענף, לא יעלו התמלוגים כלל.

שר האוצר ד"ר יובל שטייניץ: "המטרה המרכזית של כלל המהלכים שהובילה הממשלה בענף התקשורת היא הגברת התחרות בין החברות השונות והוספת מפעילים נוספים, זאת כדי להביא להפחתת התעריפים לטובת הצרכן הסופי".

שר התקשורת משה כחלון: " איני סבור שהעלאת התמלוגים תיטיב עם הצרכן, ולכן, פעלנו כדי להביא לעלייה מדודה של התמלוגים. ישתלם לחברות לשתף פעולה עם הרפורמה להרחבת התחרות בענף, כי במידה והתחרות תתפתח לטובת הצרכן, גם החברות ייהנו ואחוזי התמלוגים שלהם לא יועלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully