וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל ההצלחה: הקרוזים ימשיכו לעגון באילת

ההצלחה התיירותית שהביאו עימן ספינות הנופש שעגנו בנמל אילת, הובילה את הנהלת הנמל לאפשר להפלגות לעגון במקום עד ל-2013 ,ולהביא בכך לתוספת של 150-200 מיליון שקל לקופת המדינה

התיירות באילת פורחת - בזכות הפלגות הנופש. חברת נמל אילת מסרה כי תמשיך לקלוט ספינות נוסעים העוגנות בנמל ומזרימות אלפי תיירים היורדים למספר שעות מהספינה ומבקרים בעיר הדרומית כחלק מהפלגת התענוגות שלהם – עד שנת 2013.

חברות הספנות השונות הכריזו בתחילה כי הקו העובר דרך אילת יפעל עד סוף שנת 2011, אך לאור התיירות שהביאו עימן ההפלגות, הוחלט להמשיך את הפעלת הקו עד שנת 2013. המשמעויות הדבר היא שעשרות אלפי תיירים ימשיכו לפקוד את אילת בשנים הקרובות, כשההערכה היא שכל אחד מהם מוציא כ-200 דולר ביום הביקור בישראל.

יאיר חזן, יו"ר חברת נמל אילת, אמר לאור ההחלטה כי "מדובר בהיקף פקידות חסר תקדים שיוסיף רבות לתיירות בישראל בכלל ובסביבתה של אילת בפרט". על פי הצפי, עד סוף שנת 2013 מתוכננות לעבור בעיר יותר מ-200 אוניות נוסעים, שעליהן מעל ל-1,000 תיירים.

"היות ומדובר בתיירי נופש שבאים ליהנות ולא בצליינים, כל תייר מוציא במהלך שהותו בישראל ובאילת כ-200 דולר. מדובר פה על פוטנציאל של 150-200 מיליון דולר וזו בהחלט הכנסה לא מבוטלת לעסקים ולאטרקציות התיירותיות באילת ובסביבתה", אמר חזן והוסיף, "אני קורא לאזרחי אילת ולכל הגורמים לקבל את התיירים במאור פנים ולתת להם הרגשה טובה בעת שהותם בישראל. זה חשוב לנו, זה חשוב לאילת וזה חשוב למדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully