וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק נערכת למהפכת הסלולר וחותכת מחירים

רותי לוי

27.12.2010 / 16:00

מהפכת המחירים בסלולר מגיעה גם לקו הביתי: בזק הודיעה כי בשל הורדת הקישוריות, ירד מחיר שיחה לטלפון סלולר בכ-60%, ל-14.74 אגורות לדקה בלבד

חברת בזק הכריזה היום כי בעקבות הפחתת דמי הקישוריות ירד מחיר דקת שיחה מטלפון בזק לטלפון סלולרי בכ-60% ויעמוד על 14.74 אגורות בלבד, זאת לעומת 35.48 אגורות, מחיר דקת שיחה הנהוג היום.

כהערכות להורדת דמי הקישוריות וכמהלך הנועד לעודד לקוחות לחזור ולהשתמש בטלפון קווי, בזק מכריזה כי תשיק בקרוב מסלולי טלפוניה חדשים, המציעים לראשונה חבילות המשלבות דקות ליעדים נייחים וניידים. החבילות כוללות קו בזק, בנק דקות (300, 600, או 750 דק'), תא קולי ומשיבון. תמחור החבילות נע בין 49.90 שקל לחודש ועד 89.90 שקל לחודש, בהתאם למספר הדקות שבחר הלקוח. בזק ממתינה לאישור משרד התקשורת למסלולי השיחות החדשים.

בשבועות הקרובים תצא החברה בקמפיין תקשורתי נרחב שינסה לשכנע את הצרכנים לשנות את הרגלי השיחה שלהם ולהסיט את שיחות הטלפון בבית מהנייד לנייח.

על פי בזק, בהתאם להערכות נתחי השוק בענף התקשורת, החיסכון השנתי לכלל המשק, כתוצאה מהפחתת דמי הקישוריות יגיע כמיליארד שקל, כאשר כ-660 מיליון מכלל החיסכון יגיע ללקוחות בזק. משק בית עתיד לחסוך 200 שקל בשנה מבלי לשנות כלל את הרגלי הצריכה שלו. במקרה שההוזלה בעלות דקת שיחה מטלפון קווי לסלולרי תוביל גם להסטה של כ-10% מהשיחות מהטלפון הסלולרי לטלפון הקווי מדובר בחסכון משמעותי יותר של 900 שקל בשנה למשק בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully