וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט נסגר במגמה מעורבת

יעל פטר

28.12.2010 / 23:30

על רקע פרסום מדד ביטחון הצרכנים ונתוני מקרו, עלו המניות הקמעוניות בוול סטריט בעקבות נתוני מכירות טובים בעונת החגים; מניית מג'יק התממשה ב-4%

בורסות וול סטריט נחתמו במגמה מעורבת עם נטייה לעליות, על רקע פרסומי נתוני מקרו חיוביים וצניחת מדד ביטחון הצרכנים בארה"ב. מדד דאו ג’ונס הוסיף 0.18% ונחתם ברמה של 11,576 נקודות, מדד S&P 500 עלה ב-0.08% ונחתם ברמה של 1,258 נקודות, ומדד נאסד"ק איבד 0.11% ונחתם ברמה של 2,227 נקודות.

בגזרת המקרו, מדד ביטחון הצרכנים שפורסם היום בארה"ב נפל באופן בלתי צפוי בחודש דצמבר, בעקבות חששותיהם הגוברים של הצרכנים מפני העיכוב בהתאוששותו של שוק העבודה ולמרות עלייה חדה במכירות בעונת החגים - כך דיווחה חברת המחקר קונפרנס בורד.

עוד במקרו, מכירות החגים של הקמעוניות בארה"ב ב-2010 זינקו ב-5.5%, העלייה החדה ביותר זה חמש שנים, והסתכמו ב-584 מיליארד דולר לתקופה שבין ה-5 בנובמבר ל-24 בדצמבר, כך מסרה ספנדינג-פולס של מאסטרקארד, שעוקבת אחר מכירות הקמעונות. בשנה שעברה נרשמה עלייה של 4.1%. העלייה במכירות הקמעוניות מובילה את מניות הרשתות הקמעוניות בוול סטריט לעליות.

מניית מג'יק ממשיכה להתממש מזה שבוע ברציפות. החברה הודיעה בשבוע שעבר כי היא חתמה על הסכם לגיוס 21.2 מיליון דולר בהנפקה פרטית לגופים המוסדיים. טאואר הדואלית גייסה אמש 8 מיליון דולר מקרן ההשקעות יורקוויל, בתמורה לכ-6 מיליון מניות, המשקף דיסקאונט של 2% על מחיר הבסיס היום בוול סטריט.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully