וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הטלוויזיה בכבלים החדש של אופרה ווינפרי יוצא לדרך

סוכנויות הידיעות

29.12.2010 / 22:58

ערוץ OWN יעלה לאוויר ביום שבת; 85 מיליון משקי בית בארה"ב יוכלו לצפות בו



ערוץ הטלוויזיה בכבלים החדש של כוכבת הטלוויזיה האמריקאית אופרה, אופרה ווינפרי נטוורק (own) יעלה לאוויר ביום שבת, הראשון בינואר. ערוץ own, מיזם משותף של ווינפרי וחברת דיסקברי קומיוניקיישנס, יהיה זמין לצפייה ב-85 מיליון משקי בית בארה"ב, ויתחרה בערוצים אחרים הפונים לנשים דוגמת בראבו, לייף-טיים, אוקסיג'ן.

own תעניק את הזכויות לשידור ערוץ עבור סכומים זעומים ולעיתים אף חינם למרבית חברות הכבלים, אולם מקווה כי כעבור מספר שנים תוכל להתחיל לגבות סכום של 20-30 סנט למנוי. מרבית התוכניות בערוץ הן תוכניות אירוח או תוכניות ריאליטי המעבירות מסר של העצמה עצמית וחשיבה חיובית, המיועדות לנשים ולכל המשפחה. בין התוכניות שישודרו בערוץ own יהיו כאלה שיעסקו בשיפור חיי המין, שיפור הניהול הפיננסי של משק הבית.



עם זאת, מטרתו העיקרית של הערוץ תהיה לנצל את הפופולריות העצומה לה זוכה ווינפרי - המשמשת כיו"ר own - כדי למשוך צופים. ווינפרי התחייבה להשיג ב-own תוכניות בהיקף של לפחות 70 שעות במהלך שנת 2011.



בפרסומות לערוץ החדש שהוקרנו באחרונה בבתי הקולנוע בארה"ב, נראית ווינפרי עומדת על רקע שמיים כחולים המנוקדים בבלונים ועננים קלילים. "מה אם הייתי לוקחת את כל הגיבורים שמהם שאבתי השראה, כל שיעור שלמדתי שיצר אצלי מוטיבציה, וכל הזדמנות שאי פעם ניתנה לי, והייתי מעניקה את כולם לך", אמר ווינפרי בפרסומת.



ווינפרי, שאימפריית המדיה שלה כבר כוללת מגזין, ספרים וערוץ רדיו לווייני, הודיעה בינואר 2008 על הכוונה להקים את ערוץ הטלוויזיה בכבלים own, והחל מהשנה הבאה בכוונתה להעתיק את מוקד פעילותה לערוץ, ולנסות לשחזר את הצלחת תוכנית הבוקר הפופולרית שלה.



ווינפרי, בת 56, אשר דורגה בראש רשימת הידוענים המשפיעים ביותר בעולם שפירסם השנה מגזין "פורבס", הודיעה בשנה שעברה על כוונתה לסיים את תוכנית האירוח המצליחה שלה בספטמבר 2011 לאחר סיום עונתה ה-25 של התוכנית. תוכניתה של ווינפרי, התוכנית בעלת הרייטינג הגבוה ביותר בארה"ב עם שישה מיליון צופים מדי יום, משודרת בקרוב ל-150 מדינות ברחבי העולם. בין האנשים שהתארחו בתוכנית במהלך השנים היו הפסנתרן והשחקן ליברצ'ה, כוכב הפופ מייקל ג'קסון ושחקן הקולנוע טום קרוז.



ווינפרי הפכה למיליארדרית בזכות אימפריית המדיה שהקימה, ונחשבת לאשה בעלת ההשפעה הגדולה ביותר בארה"ב. הונה האיש מוערך ב-2.4 מיליארד דולר, והיא דורגה השנה במקום ה-400 ברשימת עשירי העולם של המגזין "פורבס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully