וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנואר תאחד בין חנויות גברים ונשים

עדי דברת-מזריץ

30.12.2010 / 8:00

הרשת עוברות לסניפי יוניסקס המשותפים לשני המינים. עיצוב החנויות החדשות מאופיין בגווני שחור לבן, ויושפע ממוטיבים של בית מלאכה של אומן

התחרות הגוברת בשוק האופנה ממשיכה לתת אותותיה: אחרי קסטרו, fox ו-ml, רנואר פותחת חנויות קונספט משולבות לגברים ולנשים ואף תאחד בין חנויות קיימות.

בשלב הראשון פותחת רנואר בימים אלה שתי חנויות משולבות בקניון ארנה בהרצליה ובקניון השרון בנתניה, בשטח של כ-450 מ"ר כל אחת. ההשקעה בשתי החנויות נאמדת ב-6 מיליון שקל. לדברי מנכ"ל רנואר, סרג' דרעי, ב-2011 מתכננת הרשת לפתוח חמש חנויות נוספות בקונספט החדש - בין השאר בקניון הגדול בפתח תקוה ובקריון.

לדברי אריה שיבר, סמנכ"ל השיווק של רנואר חנות ממוצעת של רנואר היא בשטח של 120-150 מ"ר, כך שהשילוב של חנויות לשני המינים יגדיל את השטחים המסחריים של הרשת ב-15% עד סוף 2011, לא כולל פתיחה של חנויות חדשות. ההשקעה במהלך נאמדת ב-20 מיליון שקל. הרשת מפעילה 50 חנויות לנשים ו-42 חנויות לגברים.

"אנחנו מסתכלים מסביב ורואים אילו רשתות בינלאומיות כבר נכנסו לשוק ואילו אמורות להיכנס, ואנחנו מבינים שאנחנו מוכרחים לעשות את המהלכים האלה", הסביר שיבר ל-themarker. לדבריו, אף ששטחים גדולים יותר זוכים לתעריף שכר דירה נמוך יותר, המהלך לא יחסוך לקבוצה הוצאות: "ההשקעות בעיצוב מטורפות ומגיעות ל-6,000 שקל למ"ר", הסביר.

הגדלת החנויות תסייע לרשת להרחיב קטגוריות שהיו מצומצמות עד כה, כמו הנעלה, תיקים ותכשיטים. לדברי דרעי, "ההחלטה האסטרטגית על פתיחתן של החנויות המשולבות מבקשת לספק צורך שיווקי המתבסס על תוצאות מחקרים וסקרים שערכה רנואר בשנה האחרונה. אלה הצביעו על כך שהמהלך מספק חוויית קנייה אחרת ללקוחות הרשת, ומאפשר היצע רחב יותר ותמהיל מגוון יותר תחת קורת גג אחת".

עיצוב החנויות החדשות מאופיין בגווני שחור לבן, ויושפע ממוטיבים של בית מלאכה של אומן - עם שולחנות תצוגה שנראים כמו שולחנות בבית מלאכה, שולחן קפה שנראה כמו קופסת תפירה ישנה, נורות פחם משתלשלות מהתקרה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully