וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסות אסיה סוגרות שנה: סין בעלת הביצועים הגרועים בעולם

סוכנויות הידיעות

31.12.2010 / 8:32

במסחר היום: טייוואן עולה ב-0.8%; שנחאי עולה ב-0.6%; בורסת יפן ודרום קוריאה סגורות לרגל חג



בורסות אסיה שפתוחות היום עולות ומסכמות שנה שנייה ברציפות של עליות - הודות להשערות כי ההתאוששות הכלכלית העולמית תימשך גם בשנת 2011. על אף העליות בשנחאי, עדיין הבורסה של סין רשמה את הביצועים הגרועים מבין שוקי המניות הגדולים בעולם.



מדד msci לבורסות אסיה והפסיפיק, לא כולל יפן, עולה ב-0.1%. המדד עלה ב-15% עד כה השנה, לעומת עלייה של 9.3% במדד msci העוקב אחר השווקים הגדולים בעולם. נתון זה משקף את תרומתן של מדינות אסיה לצמיחה העולמית.



בורסת טייוואן עולה ב-0.8%. בורסת שנחאי עולה ב-0.6%. בורסת הונג קונג עולה ב-0.2%. שוקי המניות בדרום קוריאה ויפן סגורים היום.



שוק המניות היפני איבד השנה 3%, לאחר שאתמול נסגר בירידה של 1.1%. זוהי הירידה השנתית השלישית בבורסה היפנית במהלך ארבע השנים האחרונות. השוק הסיני רשם את הביצועים הגרועים מבין השווקים הגדולים בעולם השנה, עם ירידה של 15%.



שוק המניות של תאילנד היה בעל הביצועים הטובים ביותר מבין השווקים האסיאתים השנה, ורשם זינוק של 40.6%. גם שוק המניות הדרום קוריאני רשם ביצועים מרשימים, כשזינק ב-21.8%. השוק ההודי טיפס ב-16.74% במהלך השנה שחלפה. שוק המניות של הונג קונ עלה ב-5.1%, השוק האוסטרלי נותר כמעט ללא שינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully