וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי עסקות הענק של 2010

שלומית צור

31.12.2010 / 9:05



>> שתי עסקות נדל"ן, שבוצעו דווקא בסוף שנה אשר התאפיינה בפרסומים על בלימת מחירים, הותירו את ותיקי השוק פעורי פה. ראשית, היתה זו הווילה היקרה בארץ ברחוב גלי תכלת בהרצליה פיתוח, שרכש איש העסקים טדי שגיא מזכי רכיב - בעל השליטה בעיתון מעריב - בסכום המוערך ב-40 מיליון דולר (145 מיליון שקל).

מדובר בווילה בשטח בנוי של 1,000 מ"ר, על מגרש של יותר מ-4 דונם. בתחילת 2005 רכש רכיב את הווילה בכ-24 מיליון דולר. רמות הגימור של הווילה גבוהות מאוד, והיא כוללת מקלט ענק ומעלית פנימית שמובילה מהמצוק לחוף הים.



זמן קצר אחר כך, חשף themarker כי איש העסקים אלכסנדר משקביץ' רכש פנטהאוז בפרויקט sea one בטיילת בתל אביב, הצופה לחוף הים, תמורת 110 מיליון שקל. הפנטהאוז, הממוקם בקומה ה-21, מתפרש על שטח של יותר מ-1,000 מ"ר, ומהווה למעשה שש דירות שאוחדו לדירה אחת. משקביץ' מתכוון לגור עם בני משפחתו בפרויקט. לפני כשנה, רכש האוליגרך הרוסי ואלרי קוגן פנטהאוז בקומה ה-23 באותו פרויקט בדיוק באותו המחיר.



בנייתו של הפרויקט, שמקימות החברות אלקטרה נדל"ן ואורנים פרויקטים בין הרחובות הרברט סמואל, הירקון, זרובבל ועזרא הסופר, צפויה להסתיים עד סוף 2012. הפרויקט יכלול מגדל מגורים בן 23 קומות ו-45 דירות יוקרה, וכן מלון בן 230 חדרים שתנהל חברת ישרוטל. הקומפלקס כולו יכלול גם שטחי מסחר וחניון תת-קרקעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully