וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנטהאוז 6 חדרים באילת ב-3.8 מיליון שקל

שלומית צור

31.12.2010 / 9:05

ניתוח עסקה



העסקה: דירת פנטהאוז בת 6 חדרים באילת, בשטח 180 מ"ר בנוי + 150 מ"ר מרפסות, עם בריכה, נמכרה ב-3.8 מיליון שקל. הדירה נמצאת בפרויקט אטלנטיס רזידנס של חברת אאורה ישראל בשכונת גנים ב', וצמודות לה שתי חניות בטאבו. לאטרקטיביות של הנכס מוסיף מיקומו במרחק הליכה מהים - עובדה החשובה לקהל דתי.

ניתוח העסקה: מדובר בפרויקט שבנייתו החלה באחרונה, הממוקם בשכונת גנים ב', בקטע המקביל למלון מרידיאן. השכונה נחשבת לאחת השכונות המבוקשות בעיר. הפרויקט, שתוכנן על ידי האדריכל חיים דותן, כולל קומפלקס של שלושה מפלסים בלבד, שבו 24 דירות בשטח ממוצע של 180 מ"ר.



בפרויקט דירות קוטג' ודירות פנטהאוז בלבד. כל דירה משתרעת על פני שני מפלסים וכוללת בריכת שחייה בשטח 40 מ"ר בגינה או במפלס הגג. מחיר ממוצע לדירה בפרויקט עומד על 4-5 מיליון שקל לפי דיווחי החברה - מעט מעל המחיר בעסקה זו.



בהשוואה לנכסים דומים בעיר, מדובר במחיר סביר ואף אטרקטיבי. עם זאת, מומחי הנדל"ן בעיר אומרים כי קשה לקבוע במדויק את ערכם של נכסים ייחודיים כמו וילות או פנטהאוזים הנהנים מנוף לים, כיוון שתושבי חוץ, המהווים את קהל היעד העיקרי של נכסים אלה, קובעים תג מחיר שונה לכל נכס על פי מאפייניו הספציפיים.



שורה תחתונה: עסקה משתלמת לקונה.



סייעו בניתוח העסקה: שמאי המקרקעין דוד שטרית, ניסים הרוש מתיווך אנלימיטד נכסים, נחמן שכטר ממרכז שכטר לתיווך באילת, עו"ד יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל משותף בחברת אאורה ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully