וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייספייס צפויה לפטר מחצית מכוח העבודה; זינגה עשויה להתמודד על רכישתה

סוכנויות הידיעות

31.12.2010 / 19:00

כוח העבודה של הרשת החברתית הנמצאת בבעלות ניוז קורפ של מרדוק מונה 1,100 בני אדם



הרשת החברתית מייספייס, הנמצאת בבעלות ענקית המדיה ניוז קורפ של רופרט מרדוק, מתכננת לפטר עד מחצית מכוח העבודה שלה המונה 1,100 בני אדם, דיווח היום בלוג הטכנולוגיה "all things digital". מרבית הפיטורים יהיו בארה"ב, אך צפויים קיצוצים גם במשרות מחוץ לארה"ב.



ההחלטה על הפיטורים טרם התקבלה באופן סופי, אולם כמעט כל עובדי מייספייס הוצאו לחופש בשבוע האחרון של חודש דצמבר כדי לחסוך בהוצאות. הבלוג דיווח עוד על שמועה בדבר כוונת מפתחת המשחקים החברתיים באינטרנט, זינגה - האחראית בין השאר למשחק פארמוויל - להתמודד על רכישת מייספייס. עם זאת, לדברי מספר מקורות, התסריט הסביר ביותר הוא כי מייספייס תירכש על ידי חברת השקעה פרטית.



בחודש שעבר, אמר סמנכ"ל התפעול של ניוז קורפ, צ'ייס קארי, בראיון לעיתון הבריטי "דיילי טלגרף" כי החברה שוקלת למכור את אתר מייספייס, שהיה חלוץ הרשתות החברתיות באינטרנט. קארי הוסיף כי מכירה של מייספייס, או שותפות עם חברות אינטרנט דוגמת יאהו או aol, הן שתיים מהאפשרויות שענקית המדיה בוחנת.



מייספייס נרכשה ב-2005 על ידי ניוז קורפ תמורת 580 מיליון דולר. לאחר התחלה מבטיחה, האתר החל לאבד מפרסמים ומשתמשים, במיוחד לאחר השקתה של פייסבוק. חברת אי-מרקטר העריכה בחודש שעבר כי השנה יוציאו מפרסמים ברחבי העולם 347 מיליון דולר על פרסום במייספייס, לעומת 1.3 מיליארד דולר על פייסבוק. בעוד שלפייסבוק יש כיום יותר מחצי מיליארד משתמשים, למייספייס יש כ-130 מיליון בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully