וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התנהלות הממשלה מול השביתה - בעייתית"

חן הלפרן ופנחס וולף

2.1.2011 / 11:00

למרות שהשביתה של הרשויות המקומיות בוטלה בשל התערבות נתניהו, ראשי הרשויות תוקפים את התנהלות הממשלה: "לא צריך להגיע לזה ששביתה נמנעת רק ברגע האחרון"

במרכז לשלטון מקומי נושמים הבוקר (ראשון) לרווחה לאחר מאבק ממושך מול הממשלה ובירכו את ההסכם שהושג ושמנע את השביתה הגדולה מלאת אל הפועל, אך עם זאת, שמחה זו מהולה בביקורת על התנהלות הממשלה מול המאבק. "לא צריך להגיע לזה ששביתה נמנעת רק ברגע האחרון", אמרו גורמים במרכז לשלטון מקומי, שהובילו את מאבק הרשויות המקומיות מול הממשלה.

"אנחנו מנהלים מו"מ של 8 חודשים ולא צריך להגיע לזה. כבר לפני חודש וחצי יצאנו לרחובות והעובדה שהשביתה נמנעה רק בשעות האחרונות מראה כי יש כאן דינמיקה בעייתית מול הממשלה", אמרו במרכז.

בעקבות מניעת היציאה לשביתה, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "עברנו לילה לבן ואני שמח שהגענו לבוקר מוצלח. התקיימה פגישה עם שרי האוצר והפנים וראשי הרשויות ואני רוצה לברך את כולם, שנהגו באחריות, הגענו להסדר טוב שמאפשר למנוע סבל רב מאזרחי ישראל".

שר האוצר יובל שטייניץ הצטרף לדבריו של נתניהו ואמר כי "הלילה הצלחנו להגיע לפשרה סבירה והגיונית ולמנוע שביתה. אני שמח שבסוף השכל הישר וההיגיון ניצחו ונמנעה שביתה שלא הייתה לה הצדקה".

כאמור, בשעות הבוקר המוקדמות ולאחר דיונים ליליים שארכו שעות ארוכות, בוטלה השביתה הכללית שהייתה אמורה להתחיל ברשויות המקומיות ללא הגבלת זמן, זאת בתום הפגישה הלילית אותה זימן ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו ובה השתתפו נציגי השלטון המקומי. מחר צפוי ראש מרכז השלטון המקומי, שלמה בוחבוט, לכנס אסיפה של המרכז בה יאושרר ההסכם סופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully