וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז בילוי של סינמה סיטי ייפתח בחיפה

3.1.2011 / 12:54

סינמה סיטי תקים מתחם קולנוע ופארק שעשועים של דיסני סמוך לצומת הצ'ק פוסט בחיפה. המתחם שיוקם בהשקעה של 600 מיליון שקל, צפוי לספק כ-1,000 מקומות עבודה

מרכז בידור ובילוי של סינמה סיטי ייפתח בחיפה - ביציאה ממנהרות בכרמל ליד הצ'ק פוסט - במהלך שנת 2013 בהשקעה של 600 מיליון שקל. המרכז ישתרע על פני שטח של 80 דונם ויכלול 25 אולמות קולנוע לפי קטגוריות וסגנונות קולנועיים, 4 אולמות תיאטרון אשר יציעו כ-6,000 מקומות ישיבה, וקומת מסחר שתכלול מגוון מסעדות, בתי קפה וחנויות.

בנוסף, יוקם מחוץ לשטח המרכז פארק שעשועים ענק של דיסני בשטח של 30 אלף מ"ר שיכלול מגוון מתקנים. הפרויקט נמצא בשלבי תכנון מתקדמים וצפוי להיפתח במהלך שנת 2013 - כך הודיע היום לאון אדרי, מבעלי חברת ניאו לינאו/סינמה סיטי, יזמית מתחמי סיטי ברמת השרון ובראשון לציון, המוחזקים בחלקים שווים על ידי משפחת אדרי, מנכ"ל החברה יעקב כהן, קבוצת שמרוק וחברת מטרופוליטן (בבעלות משפחת חדידה מצרפת).

אדרי ציין כי המתחם החדש - בתי הקולנוע ופארק השעשועים - צפוי לספק 1,000 מקומות עבודה חדשים לתושבי האיזור.

קבוצת שמרוק, זרוע ההשקעות של משפחת דיסני המנהלת נכסים בהיקף כולל של כ- 2 מיליארד דולר, ביצעה עד כה השקעות בישראל בהיקף של כ-400 מיליון דולר. ניאו לינאו סינמה הוקמה בשנת 2000 ובמקביל לפעילותה בארץ, היא פעילה גם באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully