וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביט תייצר לצבא ברזיל עבור 250 מיליון שקל

ואדים סבידרסקי

6.1.2011 / 10:15

חברת הבת הברזילאית Aeroeletronica תספק הזמנת המשך לחוזה משנת 2009

ה-aeroeletronica, חברת הבת הברזילאית של , זכתה בחוזה מסגרת הענק בהיקף של עד כ-260 מיליון דולר ארה"ב (כ- 440 מיליון ריאל ברזילאי), לאספקת צריחים בלתי מאוישים בקוטר 30 מ"מ ((ut30 br לכוחות היבשה הברזילאיים, במסגרת פרויקט גוואראני (guarani).

במסגרת הזמנת המשך זו, ובהתאם לחוזה עם צבא ברזיל משנת 2009, ייוצרו הצריחים בברזיל על ידי החברה ויותקנו על גבי מאות רכבים קרביים ממוגנים מתוצרת iveco, וזאת בהתאם לתכנית מימון רב-שנתית שתקבע בהמשך.

נשיא אלביט מערכות, יוסי אקרמן, אמר כי "אנו גאים בזכייתנו בחוזה כה משמעותי מול משרד ההגנה הברזילאי, לקוח אותו אנו מעריכים מאד. הפרויקט מהווה אבן דרך משמעותית עבור ael ומשתלב במדיניותנו להגביר את היכולות המקומיות והטכנולוגיות בברזיל. זכייתנו בחוזה יוקרתי זה מעידה על מיצובנו כמובילים במתן פתרונות מתקדמים לכוחות היבשה ואנו מקווים כי לקוחות נוספים יבחרו בפתרונות אלה, הן במדינות דרום אמריקה והן בעולם כולו".

פרויקט זה תואם לאסטרטגיה של החברה לא לייצא את המוצרים ביטחוניים אלא להתמקד ברכישת חברות מקומיות בשווקי היעד וייצור וניהול פרויקטים במקום. "אנו צופים כי ההוצאה הביטחונית בעולם תצמח בעתיד בשיעור מתון יותר של כ-1.4% בממוצע שנתי וזאת בהשוואה ל-4.6% עד כה. עם זאת, רק חלק מזערי מהוצאה זו שייך ליבוא מוצרים ביטחוניים, והפתרון שלנו לבעיה זו הוא הקמת חברות בכל שווקי היעד שלנו. לאלביט אין היום יצוא אלא יצור מקומי בינלאומי, ובעולם מעדיפים גם התנהלות כזו. רכשנו כ-40 חברות תעשייתיות ברחבי העולם והן מנהלות פרויקטים שלנו הנשענים על פיתוח ישראלי", אמר אקרמן לפני מספר ימים במסגרת כנס תעשיות אלקטרוניקה הישראליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully