וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה טלמון: "העסקים העצמאיים מופלים לרעה"

לבכירי המגזר העצמאי נמאס מ"מדיניות ההתעלמות של האוצר" כלפיהם. נשיא להב, יהודה טלמון: "המגזר איננו מפלגה, לא סוגר דילים ולכן הוא שקוף בעיני מקבלי ההחלטות בישראל"

בכירי להב – לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל - התכנסו הבוקר (חמישי) לדיון חרום תחת הכותרת: "עצירת מדיניות ההתעלמות של האוצר והממשלה מהעצמאים והעסקים הקטנים".

נשיא להב, עו"ד יהודה טלמון, הקשיב לנתונים שהוצגו בדיון ולפיהם ציבור השכירים מרוויח למעלה מפי 2 מציבור העצמאים. לדבריו, "גם בתקציב 2011-2012 השאירה הממשלה את מגזר העצמאים ובעלי העסקים הקטנים מחוץ לתקציב המדינה. העצמאים מופלים לרעה ביחס לשכירים. מגזר העצמאים איננו מפלגה, לא סוגר דילים, אין לו פעילים וחברי מרכז, לכן הוא שקוף בעיני מקבלי ההחלטות בישראל!".

יו"ר מועצת להב יאיר כהן, הוסיף לדבריו של טלמון ואמר כי "הממשלה במודע או שלא במודע קובעת מדיניות המכוונת את אזרחיה להיות שכירים ולהימנע מפעילות עצמאית וכבעלי עסקים קטנים ובינוניים".

כהן הדגיש כי "התנהלות הממשלה בישראל היא ההיפך הגמור מהמקובל בעולם. לקובעי המדיניות במדינות המערב ברורה לחלוטין חשיבות העסקים והעצמאים במשק וברורה תרומתם לכלכלה והם קובעים בהתאם את מדיניות ממשלתם".

לפי נתוני להב, כ–400,000 עסקים קטנים ובינוניים פועלים בישראל, וכן למעלה מ–350,000 עובדים עצמאיים, אשר מהווים 55% מכלל המועסקים בסקטור העסקי ותרומתם למשק ולכלכלה. עם זאת, עולה כי עני שכיר מטופל על ידי המדינה ועני עצמאי "נזנח". מבחינת תחולת העוני לפני ואחרי התערבות הממשלה בתשלומי העברה ממיסים, עולה כי שיעור הירידה בקרב העצמאיים לאחר התערבות הממשלה, נמוכה ב–50% מזו של השכירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully