וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבזק מממשים אופציות בעשרות מיליוני שקלים

ואדים סבידרסקי

6.1.2011 / 12:10

עובדי החברה מבקשים לקבע את רווחיהם לפני הדיבידנד, מוכרים בהיקפים גבוהים - והמניה מאבדת כ-2% במחזור הגבוה. עם זאת, ב-UBS ממליצים: לקנות את המניה ולהחזיק עד ל-11.8 ש'

מניית בזק מרכזת היום מחזור מסחר הגבוה ביותר בתל אביב, המסתכם נכון לשעה זט בכ-140 מיליון שקל, תוך שערכה יורד בכ-2%. על פי הערכות בשוק, מי שמניע את המגמה זו ואחראי על הירידות הינם עובדי החברה אשר מממשים היום את האופציות שלהם בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים, ומוכרים במיידית את המניות בשוק על מנת לקבע את הרווח מעליית ערך המניה ולפני חלוקת דיבידנד הענק.

החברה הודיעה לאחרונה על חלוקת דיבידנד בהיקף של כ-3 מיליארד שקל לבעלי מניות על פני 3 שנים הבאות, וזאת לאחר שהוסיפה לערכה כ-30% בשנת 2010. ייתכן כי גם מנהלים בכירים בחברה, שלא מימשו עד כה את אחזקותיהם, ינצלו את ההזדמנות ויממשו. כך למשל, אבי גבאי, מנכ"ל החברה, מחזיק בכמות לא מבוטלת של 2.8 מיליון אופציות המיועדות לעובדים ולא מימש עד כה, כמוהו גם גיל שרון, מנכ"ל פלאפון המחזיק בכ-1.75 מיליון אופציות.

מנגד, כלכלני בנק ההשקעות יו.בי.אס תומכים בעמדה הפוכה ממימוש אחזקות בזק ואף מעלים את מחיר היעד למניה ל-12 חודשים הקרובים ל-11.8 שקל, גבוה ב-6.3% ממחיר היעד הקודם. כמו כן, בבנק מתירים המלצת קנייה למניה וזאת בעיקר על רקע חלוקת הדיבידנד הצפויה אשר מעלה את החברה, על פי טענתם של הכלכלנים, לשורות הראשונות בדירוג החברות האירופאיות המניבות את התשואה הגבוה ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully