וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביציאה מהפוך: פתרונות החימום המבוקשים בבית הישראלי

החורף והקור מכים ברגע אחד ומותירים אתכם זועקים לתנור או לפחות למפזר חום? אתר השוואות המחירים KAMA מרכז ומסכם אילו פתרונות חימום לבית ניצחו החורף בקרב על לבכם וכיסכם

למרות שהחורף האחרון בושש לבוא, בימים אלו ניתן להרגיש את הקור חודר העצמות בשעות המוקדמות של הבוקר ובערבים והרצון להישאר מתחת לשמיכה נראה קוסם מתמיד. אולם מאחר ולא ניתן להישאר עד אין סוף, או לפחות עד הקיץ מתחת לשמיכת הפוך, מומלץ לשקול דרכים לחימום הבית בצורה שתתאים מזג האוויר בישראל, בו גם בשיאו של החורף, לא ברור אם נלבש חולצה קצרה או שניקח את המעיל והמטרייה בצאתנו מהבית.

למרות חוסר הבהירות בחורף הארצישראלי, אנו זקוקים לפתרונות חימום בבית. בין אם לרגעי הבוקר הקרים, או לשעות הערב, לא ניתן לחמוק לחלוטין מהקור או להסתמך על המזגן הגדול והיקר לבדו.

אתר KAMA, שמתמחה בהשוואת מחירים, ריכז עבורנו את מגוון הפתרונות המבוקשים ביותר בשוק הישראלי. אילו פתרונות מעדיפים הצרכנים לרכוש ומה מחמם אותם באמת בחורף - כי לא מספיק לדעת על מה מדברים בעיתונות וברחוב, מעניין גם מה אנשים רוכשים בסופו של יום.

מפזרי חום

בקטגוריית החימום לבית, מעבר לפתרון המזגן, יש מגוון של פתרונות חימום קטנים, ניידים ונקודתיים. מבין המוצרים השונים, מפזרי החום הם פיתרון החימום המבוקש ביותר והזול ביותר, כש-32% מהצרכנים חוזרים לביתם עם מכשיר קטן שעולה כמה עשרות שקלים. בצד השני של סקאלת המחירים נמצא קמין החימום היוקרתי, שיודע גם לחמם וגם להשתלב בבית כאביזר עיצובי.

היצרנית Sacsh (זק"ש) היא המובילה בתחום פתרונות החימום כאשר היא מתמחה בעיקר במפזרי חום קטנים. אחריה חברת Delonghi, ו-Morphy Richards.

ניתן לשער כי ביקושו של מפזר החום הקטן, נובע מהיכולת לקחת אותו ממקום למקום ולחמם במהירות חללים קטנים יחסית, כמו חדר שינה למשל. גם מחירו של מפזר החום מהווה יתרון, כשהדגמים הפשוטים ביותר מתחילים בכמה עשרות שקלים ומחירי המתקדמים יותר מגיעים עד ל-400 שקלים בממוצע.

עם זאת, חסרונותיו של מפזר החום הם הרעש שהוא מפיק בעת הפעולה (הדגמים החדשים מרעישים הרבה פחות), צריכת החשמל הגבוהה יחסית ובעיית תחושת היושב שנוצרת בחדר לאחר הפעלה ממושכת. ההספק החשמלי הנפוץ ביותר למפזר חום עומד על W2000.

תנור חימום

פתרון חימום פופולרי נוסף הוא תנור החימום על סוגיו השונים. בין אם מדובר בתנור הספירלות הנוסטלגי, תנורי האינפרא, תנורי חימום קרמיים או תנורי ההלוגן - התנורי הללו עושים עבודה טובה ופשוטה בחימום.

יתרונותיהם של התנורים השונים נמצא במחיר הנמוך יחסית ויכולת החימום ההיקפית שלהם. עם זאת, למרות שברוב הדגמים החדשים יש לחצני בטיחות שבמקרה של נפילה מכבים את המכשיר, תנורי החימום מהווים סכנה לכוויה וצריכת חשמל בהם גבוהה.

קמין ביתי

עוד אפשרות לחימום הבית היא הקמין הביתי והיוקרתי. היתרון הגדול של הקמין מגיע מעצם היותו פתרון חימום בדמות אח פחמים. בשל כך, הוא מהווה גם פיתרון עיצובי.

למרות זאת חשוב לזכור כי פתרון עיצובי לגוף חימום יכול עולה בהתאם, ולכן מחירו של הקמין הוא יקר יחסית. הקמין מתחיל במחיר של 600 שקלים ויכול להגיע עד למחיר של כ-9,120 שקלים.

כמו כן, ניתן למצוא גם אביזרי חימום בדמות שמיכה חשמלית, מחמם כפות רגליים ואפילו כרית חשמלית.

רדיאטורים

סוג פתרון חימום מרכזי נוסף הוא הרדיאטור הקלאסי, גוף חימום המורכב מ-4 עד 14 צלעות המלאות בשמן. עם זאת, ישנם דגמים יקרים יותר המכילים מים במקום שמן, ואלו ידועים בהתחממותם המהירה יחסית, חסכונם בחשמל והיותם ידידותיים יותר לסביבה.

לאלו מכם השוקלים לרכוש רדיאטור, חשוב לעמוד על הדגשים הבאים, שייתכן ויעזרו לכם להחליט על הקנייה הנכונה ביותר:

לעומת מפזרי החום והמזגנים, הרדיאטור מייבש פחות את האוויר בחדר ולכן עדיף עליהם. עם זאת, כמו האמצעים האחרים, הוא מתאים לחימום חללים קטנים עד בינוניים.

בחדרים הקטנים הוא יבצע עבודתו נאמנה, מאחר ולוקח לו זמן להתקרר, ולכן השמירה על חום החדר קלה יותר.

מספר הצלעות המבוקש ביותר ברדיאטורים הוא 9 צלעות, וההספק החשמלי הנפוץ עומד על W2000. דגמי הרדיאטורים הפשוטים ביותר מתחילים במחיר של 180 שקלים, בעוד שהדגמים היקרים יכולים להגיע עד למחיר של 1,250 שקלים.

גם כאן, חברת Sacsh מככבת בתור היצרנית המבוקשת ביותר, כש-26% מהקונים הביעו התעניינות בדגמים השונים שלה. גם חברת Delonghi מושכת את תשומת לבם של הקונים ועומדת במקום השני עם ביקוש של 18%.

אילוסטרציה. ShutterStock
לצאת מהפוך - ולהישאר חמימים/ShutterStock

האתר Kama הוא חלק מקבוצת יד2 שבבעלות וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully