וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי הממשלה לא מורשים לנסוע בנתיב המהיר לת"א

פנחס וולף

9.1.2011 / 16:11

החשב הכללי הודיע כי בעלי רכבים ממשלתיים לא יוכלו לממן את הנסיעה בנתיב המהיר בין י-ם לת"א מתקציב המדינה. מי שייפר את ההוראה יחויב בקנס

אבי כהן

(צילום: אבי כהן; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')

הנתיב המהיר בכביש 1 בין ירושלים לת"א עבר הבוקר את המבחן המעשי הראשון בהתמודדות עם פקקי הבוקר של תחילת השבוע בכניסה לת"א. כעת מצפים בחברת הנתיב המהיר כי יותר ויותר נהגים יבחרו לשלם את מחיר האגרה בכביש ולנסוע ברוגע ובמהירות בדרך למרכז, אולם נראה כי לפחות קבוצה אחת לא תוכל להשתמש בכביש – לפחות לא על חשבוננו.

החשב הכללי לממשלה, שוקי אורן, הורה היום (ראשון) לאסור על מימון הנסיעה בנתיב המהיר מתקציב המדינה – זאת בשל העובדה שהנתיב קם כדי לעודד שימוש בתחבורה ציבורית. לפי משרד החשב, רכב ממשלתי שינוע בנתיב המהיר ללא רישום מוקדם, יחויב בנוסף לעלות הנסיעה גם בקנס. המשרד הדגיש כי התשלום על הנסיעה תצא מכיסו של העובד שייסע ברכב הממשלתי, שבנוסף לכך, יתמודד עם פתיחה בהליך משמעתי נגדו.

"כיום עתיד להיחנך נתיב אגרה בכניסה למטרופולין ת"א", נכתב במשרד החשב, "מטרת הפרויקט הינו עידוד השימוש בתחבורה ציבורית ורכבים מרובי קיבולת ע"י סלילת נתיב ייעודי נוסף בכביש 1 ומכירת עודף הקיבולת בנתיב לרכבים פרטיים תמורת אגרה משתנה".

לפי הסבר המשרד, "לאור העובדה כי על המדינה, נציגיה ועובדיה לשמש דוגמה ביישום מדיניות זו, וכן לאור העובדה כי מדובר בפרויקט המספק פתרון מלא ויעיל לשימוש בתחבורה ציבורית - חל איסור על מימון הנסיעה בנתיב המהיר מתקציב המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully