וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן ראש עיריית ת"א מואשם בזיוף וקבלת דבר במרמה

שני מזרחי

10.1.2011 / 15:30

כתב אישום הוגש נגד סגן ראש עיריית ת"א פאר ויסנר ונגד אמיר להב בעבירות של זיוף חוזה שכירות וניסיון לקבל שינוי סיווג של נכס באמצעותו ובכך לשלם ארנונה מופחתת

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום כתב אישום לבית משפט השלום נגד סגן ראש עיריית תל אביב, פאר ויסנר, ואמיר להב. ויסנר, על פי האישום, היה בעלים של משרד ברחוב חפץ חיים בתל אביב בתוך נכס שבבעלותו של להב. ויסנר מואשם שזייף ביחד עם להב חוזה שכירות לפיו המשרד הוא מגוריו בכדי לשנות את סיווג הנכס למגורים ובכך לשלם ארנונה מופחתת.

משרדו של ויסנר ברחוב חפץ חיים סווג לצורכי ארנונה כמשרד והיה עליו לשלם 300 שקל למטר מ"ר בשנה אך במידה שהנכס היה מסווג כמקום מגורים, היה עליו לשלם 35 שקל למ"ר לשנה. על פי האישום, החליט ויסנר לשנות את סיווג הנכס למגורים ובמהלך חודש יוני 2004 סיכם להב עם עמנואל מימון שהוא יתגורר במשרדו של ויסנר פעמיים בשבוע ללא תמורה. בעקבות כך, ערך ויסנר חוזה שכירות לפיו מימון שכר את הנכס למגורים בניגוד למה שסוכם ובתמורה ישלם 200 דולר בכל חודש. להב חתם על המסמך המזויף בשמו של מימון ובהסכמתו של ויסנר. בחודש נובמבר פנה ויסנר לאגף לחיובי ארנונה בעיריית תל אביב "ומסר את החוזה המזויף תוך שהוא יודע שהוא מזויף וזאת ללא הסכמתו וידיעתו של מימון". ויסנר, על פי כתב האישום, טען שהנכס משמש את מימון למגורים וביקש לשנות את סיווג הנכס.

לאחר שבקשתו של ויסנר נדחתה על ידי מנהל הארנונה, עתר ויסנר בשמו של מימון וללא ידיעתו לוועדת הערר לענייני ארנונה בעיריית תל אביב. לפי כתב האישום, הוא זייף בעצמו או באמצעות אדם אחר מכתב לוועדת הערר שנחזה להיות מכתבו של מימון שמבקש לשנות את ייעוד הנכס למגורים.

יתרה מכך, מכתב האישום עולה כי בסוף חודש דצמבר שנת 2004 פנה ויסנר למזכירות ועדת הערר והצהיר כי הנכס הושכר למימון בתחילת יוני והמפתחות הועברו אליו. שנה לאחר מכן, פנו להב וויסנר למימון וביקשו ממנו להופיע לדיון שהתקיים בנובמבר 2005 בוועדת הערר, בסופו החליטה ועדת הערר לשנות את סיווג הנכס וויסנר נדרש לשלם ארנונה מופחתת.

הפרשה נחשפה בשנה שעברה לאחר שמימון קיבל מכתב מעיריית תל אביב לפיו הוא חייב 10,000 שקל על תשלומי ארנונה. מימון ניגש לעירייה וטען כי אינו הבעלים בנכס וגילה להפתעתו את חוזה השכירות לפיו הוא מתגורר בנכס. מימון טען כי החתימה אינה שלו ודבריו אומתו בבדיקת פוליגרף. החקירה הועברה ליחידת ההונאה של משטרת מחוז תל אביב.

הבוקר כאמור, הגישה פרקליטות מחוז תל אביב, באמצעות עו"ד ראאד ענוז, כתב אישום נגד ויסנר ולהב. ויסנר מואשם בעבירות של זיוף מסמך בכוונה לקבל באמצעותו דבר, שימוש במסמך מזויף וקבלת דבר במרמה. להב מואשם בזיוף.

  • עוד באותו נושא:
  • פאר ויסנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully