וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את הצרפתי שרוצה נתח מהסלולר בישראל

אמיתי זיו

10.1.2011 / 16:14

הטייקון הצרפתי גזביה ניאל רכש את מסמכי ההרשמה למכרז התדרים, בבקשה להפוך למפעיל סלולר בישראל. ניאל הוא בעלי חברת Free, המוכרת את כל שירותי התקשורת הקווית

גזבייה ניאל, הטייקון הצרפתי בעל חברת התקשורת free, רכש השבוע את מסמכי מכרז התדרים. רכישת הניירות עולה 25 אלף שקל ומראה על רצינותו של ניאל להתמודד במכרז התדרים ולהקים חברת סלולר חדשה בישראל. מכרז תדרי הסלולר יתקיים בפברואר הקרוב ואחריו יוקמו שתי חברות סלולר חדשות בישראל בטכנולוגיית gsm.

ניאל פועל בישראל באמצעות יד ימינו, איש העסקים מיכאל גולן, שהיה בעבר מנכ"ל ב- free הצרפתית. עוד נודע ל- themarker כי באחרונה שכרה הקבוצה את עורך הדין מיקי צלרמאייר (צלרמאיר, פילוסוף, רוזובסקי, צפריר, טולידאנו ושות',) על מנת שילווה את החברה במכרז התדרים. משרד צלרמאייר-פילוסוף ליווה בעבר את אייפקס הן ברכישת בזק ב-2005 והן במכירת בזק לאלוביץ' לפני כשנה וחצי.

מול קבוצת free צפויות להתמודד עוד 4 חברות על כרטיס הכניסה לעולם הסלולר: מירס, שחייבת את התדר על מנת לשדרג את הטכנולוגיה שלה לעידן ה-gsm, אקספון, של איש העסקים חזי בצלאל, קשרנט, של משפחת גרמזיאן הקנדית, ועוד קבוצה בראשות איש העסקים מייקל גלפנד.

free היא חברת adsl צרפתית המוכרת את כל שירותי התקשורת הקווית - טלפון, אינטרנט וטלוויזיה. החברה המציאה את חבילת הטריפל בצרפת וידועה במחיריה הנמוכים, כ- 30 דולר לחודש לחבילת טריפל מלאה. החברה זכתה כבר במכרז תדרי סלולר בצרפת והיא מקימה רשת חדשה במדינה שתחל לפעול בסוף 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully