וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-HOT עושים כסף מהפחתת דמי הקישוריות

רותי לוי ואמיר טייג

10.1.2011 / 15:55

חברת HOT הורידה כמו שאר החברות את תעריפי השיחה בשל הפחתת הקישוריות - אך בשיעור נמוך יותר. בעוד מרבית הצרכנים נהנים מתעריף זול מ-15 אג' לדקה, משלמים לקוחות HOT כ-20 אג'

רבות דובר על הפחתת דמי הקישוריות. אותה הפחתה שהנהיג משרד התקשורת היתה צעד צרכני שנחקק לטובת ציבור משתמשי הטלפון בישראל. ואולם, ב-HOT הצרכנים לא מרוויחים לבד.

החברה בישרה ללקוחותיה על הוזלת תעריפים בעקבות הפחתת דמי הקישוריות. אך את מלוא ההפחתה חילקה כמעט שווה בשווה בינה לבין הלקוחות. עתה, לקוחות HOT נהנים מתעריף של 20-25 אגורות לדקה מהקו הנייח לנייד, בעוד לקוחות בזק ושאר החברות נהנים מתעריף זול יותר של 15 אגורות ומטה.

דף מידע ובו עדכון תעריפים שנשלח ללקוחות החברה מבשר כי הפחתת הקישוריות ב-HOT אינה מלאה ותעריפי הטלפון הנייח של החברה במסלולים שונים (בהם: חופשי, פלוס, אקסטרא, לייט, HOT ,Easy נטו וקו שני) עודכנו ל-20 ו-25 אגורות לדקה.

דמי קישוריות הם דמי השלמת שיחה המוטלים על מוציא השיחה ומועברים לחברת הסלולר של מקבל השיחה, שהרי בישראל אין משלמים על שיחה נכנסת. כלומר, עד כה דקת שיחה ב HOT לטלפון נייד תומחרה ב-35.6 אגורות כולל מע"מ. מתוך הסכום, דמי קישוריות של 29.1 אגורות כולל מע"מ עברו לחברת הסלולר אליה התקשר מנוי HOT ו-6.5 אגורות נותרו ל-HOT בעבור השירות.

כיום מבקשת HOT מלקחותיה 20 ו-25 אגורות לדקה, מתוכן 8.37 אגורות בלבד מועברות לחברת הסלולר. כלומר, HOT נותרת ביום שלאחר הפחתת הקישוריות עם 11.63 ו-16.63 אגורות לדקה. מדובר ברווח נוסף של 5.13 ו-10.13 אגורות ממה שהרוויחה HOT מאותו שירות עד כה. הכפילו את מינימום הרווח הנוסף במספר הדקות החודשיות לנייד של משתמש ממוצע (100 דקות) ובמספר לקוחות הטלפוניה של החברה (560 אלף) - כך מייצרים מינימום של כ-35 מיליון שקל בשנה בכוח המחשבה בלבד. אגב, למי שממעט לדבר, HOT דאגה לייקר את דמי המנוי החודשיים למנויי לייט ו-Easy בשלושה שקלים לחודש.

ללקוחות HOT במסלול הטריפל המשודרג שמציעה החברה מומלץ להתקשר לשירות הלקוחות ולבקש להמיר את הטבת סך הדקות שהיו מגולמות בחבילה עד כה (1,000 דקות לנייחים) להטבה המשתלמת יותר שיצרה HOT. לפיה, תקבלו 500 דקות משולבות נייח פלוס נייד, כך תצליחו להרוויח את מלוא השירות מהחברה. קחו בחשבון שהפעולה הזו (המרת הטבה בהטבה) "מזכה" אתכם גם בהתחייבות מחודשת לתקופה של 18 חודשים נוספים. כך HOT שומרת על לקוחותיה.

מחברת HOT נמסר: "HOT מציעה ללקוחותיה את המחירים האטרקטיוויים ביותר בשוק, ומאפשרת הוצאה כוללת נמוכה גם לשיחות הטלפון בכל מסלול ומסלול. לאור העובדה שרובם המוחלט של לקוחות הטלפון, גם הקיימים וגם החדשים, בוחרים להצטרף לטריפל המשודרג, מעתה אנו נותנים ללקוחות הטריפל את האפשרות לדבר לנייד ללא תשלום, גם אם יגדילו באופן משמעותי את השיחות לנייד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully