וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשיית התיירות לשר החוץ: הפסק את העיצומים

יו"ר לשכת התיאום של תעשיית התיירות פנה לשר החוץ וביקש שיפסיק את העיצומים של עובדי משרדו, ש"פוגעים פגיעה משמעותית בתעשיית התיירות והמלונאות של ישראל"

העיצומים של עובדי משרד החוץ מתחילים לתת את אותותיהם על ענף התיירות הישראלי. יו"ר לשכת התיאום של תעשיית התיירות, מיכאל פדרמן, פנה אתמול (רביעי) לשר החוץ אביגדור ליברמן בבקשה שיעשה ככל שביכולתו לפעול להפסקות העיצומים, הפוגעים לדבריו בחופשות של תיירים מחו"ל בישראל.

במכתב כותב פדרמן, "העיצומים המתמשכים של עובדי משרד החוץ פוגעים פגיעה משמעותית בתעשיית התיירות והמלונאות של ישראל. אחרי תקופה ממושכת של משבר, שאחריו כבר הגענו לתוצאות מצויינות של גידול במספר התיירים, אנו עלולים לעמוד שוב בפני משבר חדש כתוצאה מן העיצומים".

לדבריו, "הדבר הבולט ביותר הוא סירוב אנשי משרד החוץ לטפל בבקשות לקבלת אשרות תייר". פדרמן סיפר על התרומה המשמעותית שהייתה לביטול אשרות הכניסה של תיירים מרוסיה, וכיצד סייע הדבר להגדלת התיירות הרוסית, וציין כי "כתוצאה מן העיצומים, עובדי משרד החוץ נמנעים מלטפל באשרות במקומות שבהם עדיין הן נהוגות".

"נוסף על הנזק הכלכלי המיידי שנובע מביטולי חופשות של תיירים מחו"ל", כתב פדרמן, "נגרם גם נזק תדמיתי לישראל, וההישגים שאליהם הגענו עשויים להיפגע". בסיכום דבריו כתב פדרמן לשר החוץ ליברמן "אני מבקש בכל לשון של בקשה שתואיל לעשות ככל יכולתך להפסקת העיצומים, כדי שתעשיית התיירות תמשיך לפרוח - כפי שראוי שיהיה".

כזכור, ועד עובדי משרד החוץ הודיע השבוע על החרפת העיצומים שבמסגרתם לא יטפלו עובדי המשרד בבעיות של מטיילים ישראלים בחו"ל, בהם איבוד דרכון, מעצר, הסתבכות משפטית, תאונות דרכים, אובדן קשר, אשפוז ועוד, כך נמסר היום (שלישי) מוועד עובדי משרד החוץ. עוד נמסר, כי לגבי "נושאים אשר מטופלים באופן שוטף על ידי שליחי משרד החוץ ברחבי העולם, יש לפנות מעתה לקבלת סיוע אל לשכת שר האוצר".

עיצומי עובדי משרד החוץ מגיעים בעקבות מאבקם להעלאת שכרם. במכתב שהפיץ הוועד לכל עובדי משרד החוץ בתחילת השבוע, צעדי החרפת העיצומים מתמקדים בהפסקת הסיוע הכלכלי שמעניק המשרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully