וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופניים החשמליים נכנסים לאוטו דיפו

אריאל נוי

13.1.2011 / 8:00

אוטו דיפו הודיעה על התחלת הפצת אופניים חשמליים הפטורים מרישיון וביטוח בסניפיה ברחבי הארץ. ?אנשים מבינים את הערך המוסף והחיסכון בקניית אופניים חשמליים שאינם מצריכים טסט"

חברת "אוטו דיפו" הודיעה אתמול (רביעי) כי החלה בהפצת אופניים חשמליים בסניפיה ברחבי הארץ. ההודעה הגיעה לאחר נחתם הסכם, עם יבואני המותג SHIKKO המציע אופניים מסוג זה. בעקבות ההסכם, האופניים יימכרו בכל סניפי אוטו דיפו החל מהשבוע הקרוב.

האופניים החשמליים בישראל פטורים מרישיון וביטוח ומהווים כלי תחבורה ירוק. מנכ"ל חברת שי מוצרי איכות, המייבאת את אופני SHIKKO, יובל גינסברג סיפר לוואלה! עסקים, כי מדובר בפריסה רחבת היקף בכל הסניפים של אוטו דיפו וחנויות אופניים ברחבי הארץ . עוד הוסיף גינסברג כי "לקראת השנה החדשה הרחיבה החברה את מלאי מגוון מוצריה לדגמים רבים נוספים לרבות דגמים קלים במיוחד, שייקלו על אותם דיירים המתגוררים בקומות עליונות ללא מעלית?.

לחברה המייבאת את אופני SHIKKO, אישורים ממכון התקנים לכל האופניים המשווקים על ידה. לפני כשנה אישר משרד התחבורה שימוש באופניים חשמליים שמהירותם מוגבלת ל-25 קמ"ש, המונעים במנוע עזר של 250 וואט, ובעלי טווח נסיעה עד 40 ק"מ. האופניים פטורים מרישיון ורישוי ובתנאי שהם עומדים באישור של מכון התקנים ומתאימים לתקן האירופי שהומלץ בישראל.

האופניים החשמליים הם למעשה אופניים דו שימושיים וניתן להשתמש בהם כאופניים רגילים ללא צורך סיוע המנוע או לשלב ביניהם. ?אנשים מבינים את הערך המוסף והחיסכון בקניית אופניים חשמליות שאינן מצריכות ביטוח או טסט שנתי, וכמובן יש את הפן הירוק שמקטין באופן משמעותי את זיהום האוויר? סיכם גינסברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully