וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר הרצוג: "ב-2021 יהיה יותר עוני בישראל"

צבי זרחיה

13.1.2011 / 13:36

שר הרווחה חושב שצריך לצרף לצוות התכנון לטווח ארוך גם נציג של משרד הרווחה. "אני מנהל בימים אלה מאבק לעזור למשפחות חד הוריות לקבל יותר כסף ונתקע בקיר אטום"

"ב-2021 העוני בישראל יגדל; יש לייעד חלק מתתמלוגי הגז גם לרווחה ולחברה" - כך אמר שר הרווחה והשירותים החברתיים, יצחק (בוז'י) הרצוג, בריאיון ל-TheMarker במסגרת כנס "ישראל 2021".

"אני מאוד מוטרד", הדגיש הרצוג. "ישראל התחייבה בפני ה-OECD לצמצם את העוני בכלים שונים אך הממשלה לא עושה מספיק. לדעתי ב-2021 העוני יהיה יותר משמעותי. אני רואה עלייה משמעותית בתשומות החיים, אתה כבר רואה את זה במים, במזון ובחשמל". לדברי הרצוג, יש לצרף לצוות בראשות חיים שני ויוג'ין קנדל גם את נציג של משרד הרווחה.

שר הרווחה גם קרא להפנות חלק מתמלוגי הגז לנושאי רווחה וחברה: לא אשקר, ביטחון לאומי חיוני לישראל. הבעיה לא בכך אלא בראש ממשלה שרוצה לייעד את תמלוגי הגז לכיוונים אחרים ולא לרווחה".

"אני מנהל בימים אלה מאבק לעזור למשפחות חד הוריות לקבל יותר כסף ונתקע בקיר האטום של האסכולה שמובילה את כלכלות העולם ורואה בהוצאות הממשלה בזבוז", אמר הרצוג. "זה לא בזבוז, אני מצטער מאוד".

הרצוג סיפר כי יביא בפני הממשלה ביום ראשון את סוגיית נוער בסיכון. "עוד 10 שנים אתה יודע בדיוק איפה אתה עלול למצוא אותם. היום אפשר לשנות את זה שהם לא יהיו מקבלי קצבאות עוד 10 שנים או בפשע או במחלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully