וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "מי היה מאמין שהשקל יהיה כה חזק?"

13.1.2011 / 15:30

רה"מ אמר בכנס התעשיינים כי נענה לבקשתו של נשיא ההתאחדות, שרגא ברוש ויכנס את "השולחן העגול" לדון בשער הדולר הנמוך. עוד אמר: "אין דרך לממן את הוצאות הבטחון ללא כלכלה חזקה"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלדר; עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נענה היום בכנס התאחדות התעשיינים לבקשתו של נשיא התאחדות התעשיינים, שרגא ברוש, לכנס בשבוע הבא את "השולחן העגול" לדון בשער הדולר הנמוך.

ראש הממשלה אמר היום בכנס שנערך במלון הילטון בתל אביב כי "אנחנו היום כלכלה חזקה. מי היה מאמין שהשקל יהיה אחד מהמטבעות החזקים בעולם?".

נתניהו הוסיף בעניין גיוס החרדים ותקציב הביטחון: "היום המדים של הנח"ל החרדי תלויים על חבל הכביסה, דגל של כבוד. הם כבר לא מתביישים. אנחנו עושים מהפכה בגיוס חרדים לצה"ל. אני מאמין וחסיד בכלכלה חופשית ויוזמה פרטית, כי אני יודע שאין שום דרך שנוכל לממן את הוצאות הבטחון של ישראל ללא כלכלה חזקה. וזה לא משנה אם יהיה או לא יהיה שלום. היה לנו שלום ויחסי סחר מאוד מפותחים עם איראן וטורקיה אבל זה השתנה.הוצאות הבטחון שלנו יגדלו בכל מצב שהוא".

נתניהו ציין עוד כי: "אנחנו מובילים את מדינות ה-oecd אבל זה לא מספיק. התחלנו לפרוס קווי תחבורה, נרשת את המדינה גם ברכבות וגם כבישים. אנחנו מקימים גדר בגבול הדרומי כי אילת נכבשת, ערד נכבשת, דרום תל אביב נכבש ובקרוב גם צפון תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully