וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על תקלוט 24 טייסים - ואף לא אישה אחת

זוהר בלומנקרנץ

16.1.2011 / 8:45

הטובים לטיס? בקורס שאל על מעבירה לטייסי העתיד שלה, נמנים 24 מועמדים מתוך 200 שהגישו בקשה, ואולם בין הנבחרים המועטים אין ולו אישה אחת

אל על תקלוט 24 טייסים חדשים, שנבחרו מתוך כ-200 מועמדים. ל-TheMarker נודע כי החברה פתחה בשבוע שעבר קורס להכשרת הטייסים החדשים. טייסת אחת הגישה מועמדות, אך היא לא הצליחה לעבור את שלב המיון.

כדי להתקבל למיונים יש צורך ברישיון טיס מתאים, אזרחות ישראלית, שעות טיסה מסוימות ושליטה באנגלית. שלב המיון מורכב ממבחני התאמה ולאחר מכן מריאיון. מצבת הטייסים באל על מונה כיום כ-520 קברניטים וקצינים ראשונים, ובהם שתי נשים בלבד. בוגרי הקורס יתגברו את מצבת הטייסים בחברה לקראת עונת השיא של אביב וקיץ 2011.

מדובר בקורס הכשרה ראשון של טייסים זה כשלוש שנים והתחזית היא כי נוכח הגידול בפעילותה של אל על ובמצבת המטוסים יהיה צורך בפתיחת עוד קורס לקראת סוף 2011. בשנים הבאות צפויה האצה בקליטת טייסים חדשים, שכן בתוך שנתיים-שלוש צפוי גל פרישה של טייסים מבוגרים.

שלב ההכשרה הראשון בקורס יהיה קרקעי, ויימשך כחודשיים. בשלב זה ילמדו הטייסים על תעופה אזרחית, שכן חלקם הגיעו מחיל האוויר. בשלב הבא יפוזרו בין צי מטוסי החברה השונים וילמדו ספצפית את דגם המטוס שבו יטוסו. לאחר מכן יעברו אימון בסימולטור, ובשלב האחרון יטוסו בלוויית מדריכים בקווי החברה מישראל ואליה.

אל על מתכננת גם לקלוט עוד מטוסים לצי שלה. החברה צפויה לרכוש מטוס נוסעים חדש מדגם בואינג 400-747 ולקלוט מטוס חדש מדגם בואינג 767 במקומו של מטוס ישן מדגם זה, שייצא משירות בסוף קיץ 2012.

באל על אישרו שהם אכן מכשירים עכשיו קורס חדש של 24 טייסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully