וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלק נדל"ן מממשת נכסים בשוויץ

יעל פטר

16.1.2011 / 10:45

דלק נדל"ן ממשיכה לממש נכסים, כשהחברה הבת DGRE מכרה נכס בשווייץ ב-400 מיליון שקל. המכירה היא חלק מסדרת מימושים של החברה בחודשים האחרונים

החברה הבת של דלק נדל"ן (0.45% , 135.3), חברת DGRE מכרה בניין משרדים בציריך שבשווייץ תמורת 421 מיליון שקל (כ-114.4 מיליון פרנק שווייצי). בגין העסקה תרשום החברה הבת עודף תזרימי של 125 מיליון שקל, ודלק נדל"ן תרשום הפסד של 13 מיליון שקל הנובע מחישוב חשבונאי. המכירה היא בתשואה של כ-5.2%.

עד כה הושכר הנכס לבנק השווייצי רדיט סוויס בדמי השכירות של כ-22 מיליון שקל בשנה. במהלך התקופה עבר הנכס השבחה, כתוצאה מהארכת תקופת השכירות מול הבנק. במאי נחתם הסכם להארכת השכירות ב-10 שנים נוספות עד לאוקטובר 2022, וכתוצאה מכך עלה ערך הנכס.

מימוש הנכס מצטרף לסדרת מימושים שביצעה החברה מתחילת 2010 בסכום כולל של כ-2.4 מיליארד שקל. בחודש שעבר מכרה החברה את אחזקותיה בחברת ויתניה תמורת 420 מיליון שקל.

איל רבינוביץ, מנכ"ל DGRE, אמר היום, "הנכס בציריך נמכר בתשואה אטרקטיבית מבחינתנו, בשיעור של כ-5.2%, בעיקר הודות להשבחה שנוצרה הודות להארכת הסכם השכירות מול קרדיט סוויס במאי אשתקד".

בסוף הרבעון הכספי האחרון הודיעה החברה על אסטרטגיה לפיה בכוונת החברה למקד את אחזקותיה בחברה הבת ובפיתוח נכסיה בתחום הנדל"ן המניב בחו"ל, ולכן בין היתר מימשה את אחזקותיה באלעד ישראל למגורים, שבימים אלו נמצאת בתהליך התמזגות עם תמיר פישמן. דלק נדל"ן פועלת לגיוס חוב בהנפקת אג"ח מגובות במניות DGRE שיחליפו את האגרות הקיימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully