וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו יכריע עוד השבוע במסקנות ששינסקי

מוטי בסוק

16.1.2011 / 8:30

בשבוע שעבר נפגש נתניהו עם בעלי חברות דלק ונובל אנרג'י, המעורבים בקידוח הדלק תמר. ולשכתו הודיעה כי החלטה בנושא גובה המיסוי תתקבל עוד השבוע והוא יגיש אותה לממשלה

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יודיע עוד השבוע על החלטתו אם לאמץ את מסקנות ועדת ששינסקי ככתבן וכלשונן, או לאמץ אותן עם שינויים מינוריים, או שמא בדעתו להמליץ על שינויים משמעותיים בהמלצות הוועדה.

בשבוע שעבר נפגש נתניהו עם הטייקונים, בעלי חברות דלק ונובל אנרג'י, המעורבים בקידוח הדלק תמר, ושמע על השגותיהם על אחוזי הרווח, הנמוכים לדעתם, שקבעה ועדת ששנסקי למשקיעים הזרים בקידוחי הגז והדלק בתחום הטריטוריאלי של ישראל.

ראש הממשלה סירב להפגש, בשבוע שעבר, עם נציגי התנועה לאיכות השלטון ואגודת אדם טבע ודין, שביקשו לדווח לו על עמדות המגזר האזרחי, על אחוזי הרווח שצריכים לקבל חברות הגז מפיקות הגז ועל האחוזים המגיעים לאזרחי מדינת ישראל.

בשבוע שעבר הבטיח שר האוצר, יובל שטייניץ, כי ראש הממשלה יקבל את המלצות ועדת ששינסקי בהקדם ככתבן וכלשונן ולכל היותר עם שינויים מינוריים. נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, רמז בהופיעו בכנס "ישראל 2021" themarker כי על נתניהו לקבל את המלצות ועדת ששינסקי לכל היותר עם שינויים מינוריים.

לאחר שראש הממשלה יגבש את עמדתו הוא יביא אותה לאישור הממשלה, באחת מישיבותיה הקרובות. ולאחר מכן, החלטות הממשלה יובאו לאישור הכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully