וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים בצמרת דש ני"ע: ידין ענתבי ימונה למנכ"ל

18.1.2011 / 15:24

בכירי אגף שוק ההון לשעבר עוברים לעמדות המפתח בבתי ההשקעות: דש ני"ע הודיע כי ענתבי ימונה למנכ"ל. אלי ברקת יכהן כיו"ר פעיל ונויברגר ושמריך ימשיכו כמנכ"לים משותפים בדש איפקס

בכירי אגף שוק ההון לשעבר תופסים עמדות מפתח בענף בתי ההשקעות. לאחר שהבוקר הודיע בית ההשקעות פסגות כי אריק פרץ, מי שהיה עד לפני שנה סגן הממונה על שוק ההון, ימונה לסמנכ"ל פסגות, כעת בית ההשקעות דש-איפקס מודיע כי ידין ענתבי, מי שהיה באותו זמן הממונה על שוק ההון והביטוח ימונה כמנכ"ל דש ניירות ערך.

ענתבי, שפרש לפני כשנה מתפקיד הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד אוצר, יחליף את קובי לוינסון כמנכ"ל דש ני"ע, שתרכז את כל פעילות ניהול נכסי הלקוחות של הקבוצה. לאחר השלמת מינויו יחל ענתבי בחפיפה מסודרת עם קובי לוינסון, שכבר הודיע על נכונותו להישאר מספר חודשים כדי להבטיח העברה מסודרת של התפקיד. עם קובי לוינסון מתקיימים דיונים על האפשרות שיישאר בקבוצה ויפתח במסגרתה תחומי פעילות חדשים.

בהודעת החברה מסר ענתבי כי "אני גאה על ההזדמנות החדשה. אני אעשה הכל כדי להיות ראוי לאמון שניתן בי ע"י הבעלים והמנהלים וכן לזכות באמון של הלקוחות והעובדים, מתוך תחושת אחריות כנדרש ממי שמנהל את כספי החוסכים מקרב הציבור".

בנוסף, הודיע דש על כוונתה למנות את בעל השליטה אלי ברקת לתפקיד יו"ר פעיל. כתוצאה מכך גבי רביד, יו"ר דש-איפקס, תסיים את תפקידה ותעזוב את הקבוצה.

השינויים במבנה הניהול באו על רקע השינוי האירגוני שעליו הודיעה החברה, לפיו תתבצע הפרדה מבנית שבמסגרתה ירוכזו פעילויות ניהול ההשקעות של נכסי הלקוחות בדש ני"ע ויופרדו מפעילויות הברוקראז', החיתום, מיזוגים ורכישות והנוסטרו שירוכזו בדש איפקס.

אלי ברקת מסר: "ידין ענתבי הוא מהמנהלים המוכשרים ביותר בדור העתיד של שוק ההון הישראלי. הוא מביא איתו ראייה רחבה של שוק ההון והביטוח, הבנה עמוקה של השינויים החדשים שעוברים על השוק ותרבות ארגונית".

לגבי גבי רביד אמר ברקת כי "לא היינו מגיעים לאן שהגענו ללא תרומתה החשובה של גבי רביד, שליוותה את BRM מההחלטה להיכנס לשוק ההון, דרך הליך הרכישה של דש-איפקס, וייצובה בתקופה הראשונה. חבל לי מאוד שנפרדות דרכינו, אך אני מקווה שעוד נשתף פעולה בעתיד".

עידו נויברגר אמר כי "אנחנו שמחים שגייסנו לשורות החברה אדם עם רקורד וניסיון כמו ידין ענתבי, שמביא עימו ערך מוסף גדול לתחומי פעילותה של הקבוצה ותוכניותיה לעתיד. ויקטור ואני ניתן לידין את כל התמיכה הנדרשת על מנת שייכנס לתפקיד בצורה טובה ויצליח בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully