וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלטון תערער לעליון על פסק הדין שחייב אותה לשלם להתאחדות לכדורגל 12.8 מיליון שקל

הילה רז

18.1.2011 / 19:13

ההתאחדות בתגובה: צ'רלטון מטעה את בית המשפט; סך חובותיה כ-60 מיליון שקל



חברת צ'רלטון, שחוייבה בשבוע שעבר לשלם להתאחדות לכדורגל 12.8 מיליון שקל, הגישה לבית המשפט בקשה במעמד צד אחד לעכב את ביצוע פסק הדין מאחר שבכוונתה להגיש לבית המשפט העליון בקשת רשות ערעור. השופט דחה את הבקשה להוציא את הצו במעמד צד אחד והורה להתאחדות לכדורגל להשיב על הבקשה.



בשבוע שעבר קבע השופט זפט כי פסק הבוררות של השופטת לשעבר גבריאלה דה ליאו לוי, שקבע כי על צ'רלטון לשלם להתאחדות לכדורגל כ-12.8 מיליון שקל, יוותר על כנו. בפסק הבוררות מיוני 2010 חוייבה צ'רלטון, בעלת ערוצי "ספורט 1" ו"ספורט 2" (ערוצי פרימיום בתשלום לתכני ספורט) לשלם להתאחדות לכדורגל בשל רכישת הזכויות על ידה לשידורי ליגת העל בכדורגל ב-2009 ועד 2012.



צ'רלטון ביקשה לבטל את ההסכם המקורי בין הצדדים, בשל טענותיה לירידה בערכה ובאיכותה של ליגת העל ולמחיר לא הולם, ולכן התגלגל הסכסוך לבית המשפט. בעקבות פסק הבוררת, עתרה צ'רלטון לבית המשפט על מנת לבטל את החלטתה של דה ליאו-לוי, בשל טענות לניגוד עניינים בהן הייתה מצוייה לכאורה.



בבקשה שהגישה כעת טוענת צ'רלטון כי קביעות פסק הדין של זפט היו שגויות והוא חרג מההלכות שנקבעו על ידי בית המשפט העליון בנוגע למבחנים העוסקים בחשש ממשי למשוא פנים. צ'רלטון מבקשת לעכב את ביצוע פסק הדין עד להכרעה בבקשת רשות הערעור שתגיש בימים הקרובים.



ההתאחדות לכדורגל שהגישה את תגובתה, בהתאם להוראת בית המשפט, טוענת כי "מדובר בבקשה נוספת ריקה וחלולה - נדבך נוסף במסכת הבקשות המופרכות מבית מדרשה של צ'רלטון שמנסה לעכב את תשלום הכספים שנפסקו בפסק בורר שאושר על ידי בית המשפט. מדובר בבקשה רפה מטעמו של צד אשר הפסיד שוב בריבו, לא משלים עם הדין שוב ומנסה להימנע שוב מלשלם את חובותיו להתאחדות אשר עומדים כעת על כ-60 מיליון שקל".



בהתאחדות טוענים כי אין שום סיבה או טעם, עובדתיים או משפטיים, שיש בהם כדי להצדיק עיכוב ביצוע, של פסק הדין. ההתאחדות מוסיפה כי צ'רלטון מטעה את בית המשפט וסך חובותיה לפי פסק הבוררות עומד כיום על כ-60 מיליון שקל.



צ'רלטון, מיוצגת על ידי עו"ד גד טיכו, אורית אלמוזלינו-רייז, שרון קלינמן ומיכאל נאור. ההתאחדות לכדורגל יוצגה על ידי עו"ד ברוך כצמן, שי כגן ויותם בלאושילד ממשרד הרצוג, פוקס, נאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully