וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העלאה בשכרה של גליה מאור: 210 אלף שקל

20.1.2011 / 22:39

דירקטוריון בנק לאומי הביע את הערכתו למנכ"ל הבנק והעלה את שכרה בכ-20%. בין יתר הנימוקים, נלקחה בחשבון העובדה שהמנכ"ל הראשי מכהנת בתפקידה מעבר לגיל הפרישה

דירקטוריון בנק לאומי אישר להעלות את שכרה החודשי של המנכ"לית גליה מאור ל-210 אלף שקל. לפני העלאה עמד השכר ברוטו של המנכ"לית על 190,269 שקל לחודש.

לפי הדירקטוריון, העלאה זו באה לאור הערכתו הרבה לתיפקודה כמנכ"לית ראשית ובהתחשב בתרומתה ליציבות ההנהלה בזמן חילופי הדורות בבנק, וכן בהתחשב במקובל במערכת הבנקאית ובחברות גדולות אחרות לגבי שכר מנכ"לים ותיקים. בין יתר הנימוקים, נלקחה בחשבון העובדה שהמנכ"ל הראשי מכהנת בתפקידה מעבר לגיל הפרישה.

בנוסף, דירקטוריון לאומי אישר בסוף השבוע את המלצתה של מאור, לאייש מספר משרות בכירות בקבוצה. הדירקטוריון אישר את מינויו של מר דני כהן לחבר הנהלה וראש מערך משאבי אנוש בבנק ואת מינויו של ראש החטיבה המסחרית, מר גדעון אלטמן, לחבר הנהלה.

עוד החליט הדירקטוריון, להמליץ לדירקטוריון בנק לאומי בריטניה (UK), למנות את מר צבי איצקוביץ' ליו"ר הבנק, במקום מר איתן רף, אשר סיים את כהונתו כיו"ר בסוף השנה החולפת.

הדירקטוריון גם המליץ לדירקטוריון לאומי קארד, למנות את גב' תמר יסעור למנכ"ל החברה, במקום מר דני כהן. בנוסף, מר דוד בר-לב, נכנס לתפקידו כיו"ר בנק לאומי למשכנתאות במקום מר אבי זלדמן שפרש לאחר שקיבל את אישור בנק ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully