וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון להפסקות החשמל: יונים מחרס

לאחר שנים בהן סבלו תושבי הוד השרון מהפסקות חשמל שנגרמו בשל יונים שהתמקמו על עמודי חשמל, מצאה חברת החשמל פתרון יצירתי - יונים עשויות חרס שירחיקו את אלו האמיתיות

כך נאבקת חברת החשמל בהפסקות החשמל: לאחר שנים בהם סבלו תושבי הוד השרון מהפסקות חשמל שנגרמו על ידי יונים שהתקרבות לעמודי החשמל, מצאה החברה פיתרון יצירתי, ויש שיגידו – אף אמנותי– להפסקת התופעה.

בימים האחרונים פועלת החברה להצבת יונים עשויות מחרס על עמוד חשמל ועל שנאי בהוד-השרון למניעת התקרבותן של יונים אליו. היונים, שהתמקדו רבות בעמודי החשמל בשכונת נווה נאמן שבהוד-השרון שם עשו את צרכיהן, שגרמו לקצרים, להתחשמלות יונים ושכך גרמו גם להפסקות החשמל בקו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיצג אמנותי או פתרון יצירתי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחברת החשמל סיפרו כי טכנאי החברה היו מוזנקים שוב ושוב, ביום ובלילה , לתקן את הנזקים ולהחזיר את אספקת החשמל, זאת תוך ידיעה שבקרוב הדבר יקרה שוב, עקב הפיכת העמוד לאתר חברתי של היונים השכונתיות.

בחברת החשמל חיפשו פתרון יצירתי למניעת הנזקים והפסקות החשמל ואף ביצעו בדיקה מקצועית בנושא, בה התברר, כי יונים לא נוחתות ולא מקננות במקום בו מקננת כבר להקת יונים אחרת.

עקב כך, החליטו בחברת החשמל להציב דמויות חרס של יונים בצבע לבן על העמוד ותיילי החשמל שירחיקו את היונים האמיתיות, ואכן, בעקבות כך, היונים האמיתיות נעלמו מהשטח והפסקות החשמל פסקו.

לצורך ביצוע העבודה, הוזמנו 30 יונים עשויות חרס, שהוצבו על עמוד החשמל ועל התיילים מסביב - ממש כאילו הן להקת יונים. כמו כן, נמרח על היונים חומר מיוחד הגורם ליונים לא להתקרב לאזור. מחברת החשמל נמסר כי מאז הצבת היונים, נעלמו היונים האמיתיות מהאזור והן אינן מתקרבות למקום ומאז אין כל הפרעה או הפסקות בקווי החשמל .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully