וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יעמוד מאחורי "קופי בין" בישראל?

גלעד גרוסמן

24.1.2011 / 13:30

לפי הסדר פשרה שגובש בין רשת קופי בין העולמית לזכיינים הישראלים, תמכר הזכיינות להפעלת הרשת בישראל למשקיע חדש. בין המעוניינים בזיכיון: איש עסקים בריטי המנהל רשת בלונדון

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שני) הסדר פשרה שגובש בין "קופי בין" העולמית ושני זכיינים של הרשת, הפועלים בת"א ובירושלים. על פי ההסדר, הזכיינות להפעלת הרשת תמכר למשקיע חדש, והסניפים הקיימים כיום בתל אביב ובירושלים יוכפפו לזכיין שירכוש את הרשת.

הרשת נקלעה לקשיים כלכליים ובאוקטובר אשתקד מונה לה מפרק זמני. עוד קודם לכן בוטל הזיכיון שניתן לזכיין הישראלי בגין הפרות חוזרות ונשנות של תנאי הזיכיון. על פי ההסדר שהגיש היום המנהל המיוחד עו"ד מור נרדיה ממשרד לוי טילר, הרשת העולמית תמשיך להפעיל את "קופי בין" בישראל, והיא אפשרה לעו"ד נרדיה להציג מועמדים לרכישת הזכיינות הארצית בתוך חודש.

כרגע, כך נודע, ישנם מספר גורמים המתעניינים בזיכיון, בהם איש עסקים בריטי, המנהל רשת בתי קפה בלונדון המנהל המיוחד גם הסיר את התנגדותו לכך ששתי זכייניות המשנה של החברה, שמפעילות את הסניף של הרשת ברחוב יפו בירושלים וברחוב יהודה מכבי בתל אביב, ינהלו מגעים ישירים עם החברה האמריקנית לקבלת זיכיון, לאחר שישלמו כל אחת 100 אלף שקל לקופת הפירוק של הרשת. אם בעתיד יימצא זכיין ארצי או אזורי, הם יוכפפו לו.

  • עוד באותו נושא:
  • קופי בין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully