וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר התקלה בבזק: תביעה בסך 217 מיליון שקל

26.1.2011 / 10:15

בעקבות התקלה הנרחבת בחברת בזק אתמול, שמנעה מכמיליון לקוחות להוציא ולקבל שיחות מקווי הטלפון למשך מספר שעות - מוגשת תביעה ייצוגית על סך של 217 מיליון שקל

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה הבוקר (רביעי) תביעה ייצוגית על סך 217 מיליון שקל, בעקבות התקלה אתמול בקווי הטלפון של חברת בזק, שבעקבותיה לא יכלו כמחצית מלקוחות החברה לקבל או להוציא שיחות טלפון, למשך מספר שעות.

התובעים, לקוח פרטי ולקוח עסקי שהוא בעל מזנון שמספק אוכל לעובדים במשרדים, דורשים, באמצעות עו"ד יוחי גבע, החזר של 1/30 מעלות כלל השירותים שהם מנויים להם, בהם חבילות דקות ודמי שימוש.

בנוסף, תובעים השניים החזר בגין חיוב על "שיחות כושלות", פיצוי על ההפרש בין עלות השיחות בבזק לבין עלות השיחות שנאלצו לבצע ממכשירים סלולריים. השניים גם תובעים על עוגמת נפש, הפסד הנאה ונזקים עקיפים.

"משך שעות ארוכות, ניסו המבקשים לשווא לקיים שיחות באופן סדיר באמצעות שירותיה של המשיבה. בעת שניסו המבקשים להתקשר לאחרים, לא עלה הדבר בידם. כמו כן, שיחות רבות שהיו מיועדות להגיע למכשירם של המבקשים, לא נתקבלו כלל", נכתב בתביעה. "אין זה מתקבל על הדעת כי המשיבה תפסיק באופן חד צדדי לספק את שירותיה, ועליה למצוא פתרון מיידי לאותן תקלות או למנען מראש. המשיבה גובה אלפי שקלים בשנה מכל אחד מלקוחותיה, לרבות המבקשים, וכל שמצופה ממנה בתמורה הוא להעניק למבקשים שירות ברמה הולמת".

כאמור, מחצית מלקוחות החברה - כמיליון בני אדם ברחבי הארץ -מהתקלה, שמקורה היה ברשת ה-NGN החדשה אותה פרסה החברה. אתמול פרסמה החבר התנצלות רשמית לקהל לקוחותיה, אולם לא הוסיפה דבר בנוגע לכוונה לפצות את הלקוחות על התקלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully