וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטייסים מסרבים להיבחן באנגלית ואל על צופה שיבושים

26.1.2011 / 11:15

הטייסים בישראל מסרבים להיענות לדרישת רשות התעופה האזרחית לגשת לבחינה באנגלית ואל על כבר מתכוננת לבאות ומזהירה משיבושים בטיסות הבינ"ל

חברת אל על הודיעה הבוקר כי ייתכנו שיבושים בטיסות בינלאומיות כתוצאה מהודעת איגוד הטייסים הישראלי ("האיגוד"), בו חברים טייסים מכל חברות התעופה הישראליות, לרבות טייסי החברה, לרת"א כי הנחה את הטייסים שלא לגשת לבחינה באנגלית כנדרש מטייסים בטיסות בינלאומיות, וזאת כחלק ממחלוקת בין האיגוד לבין רת"א.

הבחינה באנגלית היא על פי דרישת רשות תעופה אזרחית ובהתאם להנחיות ארגון התעופה האזרחית הבינלאומי (ICAO). לפי דרישות אלו על טייסים ישראלים בטיסות בינלאומיות לעבור מבחן הערכה באנגלית, כתנאי לתקפות רשיון הטיס והמשך פעילותם כטייסים בינלאומיים, זאת לא יאוחר מיום 5 במרץ 2011.

אל על הודיעה כי מנכ"ל החברה פנה לטייסי החברה בקריאה להיבחן מיידית על מנת לעמוד בדרישות הדין ובמועדים הנזכרים לעיל, אולם נכון למועד הדיווח לא השתנתה עמדת האיגוד. כמו כן, אל על מתריעה שאם הטייסים לא יעברו את המבחן באנגלית או לא יידחה המועד שבו הם אמורים לגשת לבחינה, עלולה להיפגע אפשרות קיום טיסות בינלאומיות של החברה, בשל העדר טייסים בעלי רשיונות מתאימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully