וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העלים מס במיליוני שקלים ונשלח למאסר של 5 שנים

קובי מנדל

27.1.2011 / 10:01

מנכ"ל שתי חברות שהורשע בשורה של עבירות על חוק מע"מ בהיקף של מיליוני שקלים, נשלח למאסר של חמש שנים. השופט בעניינו: "דומני, שכמעט אין עבירה מחוק מע"מ שאותה לא עבר"

בית משפט השלום בחיפה גזר חמש שנות מאסר בפועל על ראיד רמאדן, מנכ"ל החברות , רמ.רא.מ. 2004 בע"מ, ויבואנית בע"מ. גזר הדין של רמאדן הגיע לאחר שהורשע במסגרת הסדר טיעון בשורה של עבירות על חוק מע"מ בהיקף של מיליוני שקלים.

רמאדן הואשם על ידי המחלקה המשפטית מכס ומע"מ של מחוז צפון ברשות המסים בישראל בעבירות נרחבות ביותר בחוק המע"מ, שעליהן אף העיד בגזר הדין השופט יחיאל ליפשיץ, שדן בעניינו כי "דומני, שכמעט אין עבירה מחוק מע"מ שאותה לא עבר הנאשם".

בגזר הדין כתב עוד השופט ליפשיץ כי "הנאשם הורשע, עפ"י הודייתו, במגוון רחב ורב של עבירות מחוק מע"מ. קצרה היריעה מלפרט את כל אשר עשה הנאשם והורשע בגינו".

השופט הוסיף וצידד בטענות רשות המסים כי היקף המס שנגזל מקופת המדינה עולה על סכום של 10 מיליון שקל. "אין מחלוקת, אם כן, כי מדובר בתיק חמור", אמר.

בנוסף, נגזר על רמאדן שנת מאסר על תנאי ,קנס בסך 60,000 שקל, או 6 חודשי מאסר תמורתו, וכן התחייבות כספית על סך של 50,000 שקל, שלא יעבור את העבירות בהן הורשע למשך 3 שנים.

כמו כן, על חברת רמ.רא.מ. 2004 בע"מ, שהינה חברה פעילה, הושת קנס בסך 500,000 שקלים נו. על חברת יבואנית בע"מ, שהינה חדלת פרעון, הוטל קנס סימלי בסך 100 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully