וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד רוצה למחוק את NMC מהבורסה: הגישה הצעת רכש מלאה ב-1.58 שקלים למניה

רם עוזרי

30.1.2011 / 15:02

מניית החברה, אשר נפלה בשנה האחרונה ב-50%, הועברה בשבוע שעבר לרשימת השימור של הבורסה



חברת יונייטד, שבשליטת משה אדרי (50%), הגישה לבורסה לניירות ערך הצעת רכש מלאה לכלל המחזיקים במניות . יונייטד מחזיקה כיום 75.4% מהון המניות של החברה ומזכויות ההצבעה בה. מדובר על הצעה לרכישה של 22.5% ממניות אנ.אם.סי במחיר של 1.58 שקלים למניה ובסך הכל 3.56 מיליון שקל. הצעת הרכש מקנה לחברה שווי של 15.7 מיליון שקל.



על פי הודעת החברה, בעלי מניות המחזיקים מעל 12% מהון המניות של החברה כבר הודיעו על נכונותם להיענות להצעת הרכש האמורה. שיעור ההיענות המינימלי שקבעה יונייטד כתנאי למימוש הצעת הרכש עומד על 95%. במידה והיענות בעלי המניות תביא את אחזקות יונייטד ב-nmc לעמוד על שיעור זה או גבוה ממנו, צפויה יונייטד לכפות על שאר בעלי המניות את מכירתן ולהפוך את nmc לחברה פרטית.



בשנה האחרונה החלה יונייטד במהלך של איסוף מניות nmc והגדילה את אחזקותיה מ-72.2% ל-75.5%. לפני שבוע הועברה מניית החברה לרשימת שימור עקב אי עמידה בכללי השימור: שווי מזערי של החזקות ציבור (2.9%) והון עצמי שלילי של 20.5 מיליון שקל.



nmc עוסקת בהפקה,יבוא ושיווק של תקליטורי מוסיקה וסרטים, ומפעילה את רשת ספריות הוידאו בלוקבסטר. בשנה האחרונה נפלה מניית החברה ב-50%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully