וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההשקעה החדשה של ראובן אגסי: אפליקציה חדשה של היכרויות לישראלים בפייסבוק

גיא גרימלנד

31.1.2011 / 15:51

את האפליקציה פיתחו זוג היזמים טל מלנבוים ושותפו ולדימיר פטשוילי מחברת SCOREPLUG



אפליקציית ההיכרויות הישראלית הראשונה בפייסבוק - datingbook (דייטינגבוק) עלתה בימים אלו לאוויר. מי שעומד מאחוריה הוא לא אחר מאשר המשקיע ראובן אגסי, מנהל חברת קוויקסופט, נציגת אדובי בישראל.



את האפליקציה פיתחו זוג היזמים טל מלנבוים ושותפו ולדימיר פטשוילי מחברת scoreplug, המתמחה בפיתוח משחקים מקוונים. פיתוחי פלאג סקור נמצאים באתרים רבים בארץ ובחו"ל, ובהם הפורטלים הגדולים וואלה ונענע10.



השותפים עומדים גם מאחורי מספר פרויקטים ומיזמים נוספים. בהם חברת hisky המפתחת אפליקציות למדיה עבור חברות פרסום כגון מקאן אריקסון.



בעקבות עליית כוחה של האינטרנט בשנים האחרונות, אנשים החלו לחפש בני ובנות זוג באתרים כמו match.com ו-eharmony.com, ובישראל באתר כגון ג'ידייט, okcupid וקופידון. כעת, לאור הפופולריות הגוברת של רשתות חברתיות, הגולשים פונים לאפליקציות בפייסבוק.



סוכנות הידיעות בלומברג דיווחה לאחרונה כי האתר areyouinterested.com הוא כעת אפליקציית היכרויות הגדולה ביותר בפייסבוק, עם ממוצע של יותר מ-13 מיליון משתמשים בחודש, לפי נתוני חברת המחקר appdata.com, הפופולריות הגוברת של השירות עלולה לנגוס בצמיחה של אתרי דוט.קום שעוסקים בהיכרויות מזה שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully