וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת רכישה קנתה קרקע ל-60 דירות במרכז ירושלים ב-32 מיליון שקל

שלומית צור

31.1.2011 / 17:14

על הקרקע הממוקמת ברחוב ביאנקיני, בין הרחובות הלל לשמאי, צפוי לקום פרויקט היוקרה בית שאול המלך



קבוצת רכישה מימשה לאחרונה הסכם אופציה לרכישת קרקע ל-60 דירות במרכז ירושלים תמורת 32 מיליון שקל. את הקבוצה אירגנה חברת אמפא מליבו לאחר שחתמה על הסכם אופציה בחודש נובמבר האחרון עם בעלת הקרקע - חברת בירכת הלל. המחיר ששולם עבור הקרקע משקף סכום של 533 אלף שקל עבור קרקע ליחידת דיור אחת.



על הקרקע הממוקמת ברחוב ביאנקיני, בין הרחובות הלל לשמאי, צפוי לקום פרויקט היוקרה בית שאול המלך שיכלול 60 דירות בנות 2-3 חדרים ומיני פנטהאוזים. הנוף הנשקף מהדירות ברחוב פונה בעיקר לכיוון מזרח, העיר העתיקה ומגדל דוד.




בין העסקות שבוצעו לאחרונה: דירת 3 חדרים בשטח של 65 מ"ר ומרפסת של 9 מ"ר שמחירה מוערך ב- 1.43 מיליון שקל ומיני פנטהאוז בשטח בנוי של 114 מ"ר ומרפסות של 32 מ"ר, שמחירו מוערך ב-3.6 מיליון שקל.



הפרויקט תוכנן על ידי משרד אדריכלים יגאל לוי וייבנה על ידי חברת מליבו בנייה. מהחברה נמסר כי היתר הבניה לפרויקט צפוי להתקבל בשבוע הבא.



לדברי גיל עובדיה, סמנכ"ל שיווק באמפא מליבו, "שיווק הפרויקט ערך זמן קצר יחסית וזאת בשל מיקומו האטרקטיבי - רחוב שקט בסמוך למרכז המתחדש של ירושלים. מדובר בפרויקט ייחודי בממוקם בלב ליבה של מרכז העיר ירושלים עם נוף צופה לעיר העתיקה. רוב הרוכשים הינם משפרי דיור ומבדיקת החברה נמצא כי רבע מהם הגיעו לעיר מאזור המרכז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully