וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

US איירוויס בישראל עברה לראשונה ב-2010 לרווח בקו מנתב"ג לפילדלפיה וממנה

זוהר בלומנקרנץ

31.1.2011 / 17:35

מדיניות החברה בקשרים עם סוכני הנסיעות בישראל: תגמול בעמלת בסיס בשיעור של 7% על מכירת כרטיסי טיסה



"מאז שהתחלנו לפעול בישראל ביולי 2009, עברנו לראשונה ב-2010 לרווח, בהפעלת הקו מישראל לפילדלפיה וממנה", כך אמרה מנכ"לית חברת התעופה us איירוויס, אסתר קסטיאל ל-themarker.



לפי קסטיאל, ל-us איירוויס הסכמים עם קרוב ל-200 חברות עסקיות בישראל, להטסת מנהלים ועובדיהם לחו"ל. "יש הרבה מאוד חברות ישראליות אשר ממקומות בפנסילבניה ואנשיהם מעדיפים לטוס איתנו.



החברה האמריקאית מפעילה טיסה יומית בקו עם מטוסי איירבוס מדגם a-330-200 אשר נרכשו לדבריה במיוחד לצורך הקו לישראל, בתצורה של 238 מושבים במחלקת תיירות ו-19 מושבים במחלקת עסקים.



החברה האמריקאית מטיסה כ-13 אלף נוסעים בממוצע לחודש בקו נתב"ג פילדלפיה וב-2010 הטיסה למעלה מ-150 אלף נוסעים אשר מהווים גידול של 130% לעומת 2009.



מדיניות החברה לדברי קסטיאל בקשרים עם סוכני הנסיעות בישראל הוא לתגמלם בעמלת בסיס בשיעור של 7% על מכירת כרטיסי טיסה; זאת בניגוד לחברות תעופה אירופאיות אשר ביטלו את העמלה הבסיסית ומסתפקות רק בעמלות תמריץ על עמידה ביעדי מכירות שנתיים. חברת us איירווייס משלמת בנוסף לעמלה הבסיסית גם כן עמלות יתר לסוכני נסיעות אשר עמדו ביעדי מכירות שנתיים שנקבעו להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully