וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ארקיע: "האירועים בתוניס ובמצרים ישנו מפת התיירות ויביאו לייקור מחירים"

זוהר בלומנקרנץ

31.1.2011 / 17:54

גדי טפר: "מסתמן שמרבית התיירים האירופים שתיכננו לנפוש במדינות המזה"ת, יגיעו לאיי יוון וקפריסין"



"האירועים במצרים ישנו את מפת התיירות בקיץ ויביאו לייקור מחירים ביעדי נופש של ישראלים - כמו ביוון וקפריסין", אמר גדי טפר, מנכ"ל ארקיע. טפר הוסיף כי "אין ספק שאירועי השבועות האחרונים בתוניס ועכשיו במצרים, ישנו את מפת התיירות לקיץ הקרוב ויביאו להסטה מאסיבית של תנועת תיירים אירופים, שתכננו לנפוש ביעדים אלה, לנפוש ביעדים אחרים".



לדבריו, "משיחות טלפון שניהלנו בימים האחרונים עם מארגני תיירות אירופים עולה כי המגמה המסתמנת היא שמרבית התיירים האירופים שתיכננו לנפוש במדינות המזרח התיכון, יגיעו לאיי יוון וקפריסין". טפר אמר כי "העלייה המסתמנת בביקושים ליעדים אלה תביא, סביר להניח, לעליית מחירים. לכן, מי שיקדים להזמין היום מקומות לחופשת חג הפסח ואפילו לחופשת הקיץ, יוכל להבטיח לעצמו נופש במחירי השוק כיום".



היום נודע כי חברת התעופה איגייאן אייר מתכוונת להרחיב הקיץ את פעילותה מישראל לאיי יוון בעונת הקיץ הקרובה. מדובר בהפעלתן של טיסות שכר למספר איים, בנוסף להפעלתו של קו תעופה סדיר בין נתב"ג לאתונה וממנה.



על פי נתוני רשות שדות התעופה (רש"ת), תנועת הנוסעים מישראל ליוון וממנה, הסתכמה בכ-493.5 אלף נוסעים ב-2010 - גידול של 57.4% לעומת 2009. לקפרסין טסו מישראל ואליה כ147- אלף נוסעים - גידול של 11.3% לעומת 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully