וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש השני בעושרו במצרים תומך בהתקוממות: "זאת הזדמנות קנייה בשוק המניות"

סוכנויות הידיעות

31.1.2011 / 18:50

המיליארדר ואיל הטלקום נאג'יב סאוויריס הכחיש השמועה על הימלטותו ואמר: "אנו מתקדמים לכיוון טוב"



המיליארדר ואיל הטלקום המצרי נאג'יב סאוויריס, האיש השני בעושרו במצרים, הכחיש היום שמועות לפיהן נמלט ממצרים. סאוויריס אמר כי הוא תומך בהתקוממות העממית וכי הוא רואה בירידות החדות בשוק המניות של מצרים הזדמנות קנייה.



"אנחנו מתקדמים לכיוון טוב. דמוקרטיה היא דבר טוב. אנשי העסקים עדיין כאן וזה סימן של יציבות", אמר היום סאוויריס, יו"ר אורסקום טלקום הולדינג, בראיון לרשת cnn. סאוויריס העריך כי הדור הצעיר במצרים הוא שעומד מאחורי ההתקוממות הנוכחית, והוסיף כי "נעשה כמיטב יכולתנו להבטיח שקיצונים איסלמים לא ישתלטו על התנועה הזו".



סאוויריס הכחיש בראיון את השמועות לפיהן נמלט ממצרים, וציין כי בני משפחתו המורחבת - אשר כוללת שלושה מיליארדרים מצרים נוספים - אף הם לא נמלטו מהמדינה. אתמול עוד שמר סאוויריס על איפוק יחסי כלפי ההתקוממות במצרים, והסתפק בכך שאמר כי מינויו של עומר סולימאן לסגן הנשיא על ידי חוסני מובראק עלול שלא להיות מספק מבחינת המוני המפגינים.



"אני חושב שאין די בכך", אמר סאוויריס אתמול בראיון טלפוני לבלומברג ממצרים. "זהו צעד נכון בגלל שלעומר סולימאן מוניטין בינלאומי מצוין. הוא מגיע מתוך המערכת אז לפחות הוא יכול להבטיח מעבר חלק לשלטון דמוקרטי יותר".



"מה שמצרים צריכה עכשיו זה יציבות ואני חושב שסולימן מייצג את היציבות הזו", הוסיף סאוויריס. "בנוסף, הבחירה של ראש הממשלה היא טובה - אבל היא לא תספיק אלא אם תהיה כוונה אמיתית להקים דמוקרטיה מאחורי המעשים".



סאוויריס אמר עוד אתמול כי הוא צופה ששוק המניות המצרי יצנח בתקופה הקרובה. "אבל ברגע שתהיה בהירות ויציבות עם הממשלה החדשה, אני חושב שאנשים ירגישו נוח להשקיע במצרים שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully