וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מאשימה: מנוע החיפוש בינג של מיקרוסופט מעתיק תוצאות

סוכנויות הידיעות

2.2.2011 / 12:09

עובדי גוגל המציאו מלות חיפוש ובדקו העם הועתקו על ידי בינג



גוגל, ענקית האינטרנט האמריקאית, האשימה את מיקרוסופט - המפעילה את מנוע החיפוש בינג - בהעתקת תוצאות החיפוש ממנועי החיפוש שלה. לטענת גוגל, בינג עקב אחר מה שאנשים מחפשים בגוגל ואחר התוצאות, והשתמש בהן כדי לשפר את תוצאותיו הוא.




"אין לי שום בעיה עם אנשים המפתחים מנועים מתחרים וחדשניים. אבל להעתיק זה לא חדשנות", כך אמר עמית סינגל מגוגל לבלוג searchengineland.com. "זוהי רמאות, לדעתי. אנחנו עובדים קשה מאד כדי לעשות את מה שאנחנו עושים. אין דרך אחרת לקרוא לזה מלבד רמאות", אמר סינגל.



עובדי גוגל החלו לשים לב להעתקה לכאורה בקיץ בשנת 2010. העובדים עקבו אחר טעויות כתיב נפוצות. במקרה של המילה torsophy, שהיא שיבוש נפוץ של המילה tarsorrhaphy. "גוגל נתנה את האיות הנכון של המילה בתוצאות. באותם הימים לבינג לא היו תוצאות כלל כשאנשים חיפשו את המילה השגויה, לפי גוגל.



"מאוחר יותר בקיץ, החל מנוע החיפוש של בינג לתת את התוצאות הראשונות שמנוע גוגל נתן למשתמשים מבלי להציע את תיקון האיות, מה שהיה נראה לנו מוזר. לאחר מכן גוגל יצרה 100 מילים שהסבירות שגולשים יחפשו אותן היא אפסית - מילים כמו hiybbprqag או delhipublicschool40. לטענת גוגל, בכל פעם היא סיפקה תוצאות לא נכונות למילים הללו - קרה אותו הדבר גם במנוע החיפוש בינג.



בתגובה להאשמות גוגל אמרו גורמים במיקרוסופט לאתר אנגאדג'ט כי מנוע החיפוש לא מעתיק תוצאות ממנוע החיפוש של גוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully