וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החקלאות מקרבת בין יוון לישראל

רמי שני

2.2.2011 / 14:35

שרי החקלאות של יוון וישראל נפגשו וחתמו על הסכם הבנות לפיו יורחב שיתוף הפעולה בין המדינות בתחום החקלאי למען קידום מחקרים דו-לאומיים המשותפים לחוקרים משתי המדינות

הקשר בין יוון לישראל מתהדק: יוזמה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שנולדה בעקבות ביקורו ביוון לפני מספר חודשים, באשר להעמקת הקשרים בין ממשלות ישראל ויוון, רואה השבוע את ניצניה הראשונים, בתחום החקלאות. בעקבות היוזמה, חתמו אתמול (שלישי) מינהל המחקר החקלאי של משרד החקלאות הישראלי, למכון המקביל לו ביוון על הסכם הבנות שיהווה בסיס לשיתוף פעולה בתחום המחקר החקלאי למען קידום מחקרים דו-לאומיים המשותפים לחוקרים משתי המדינות.

בין תחומי המחקר המשותף מתוכננים מחקרים בתחומי ניהול סביבתי של משאבי המים והקרקע, התמודדות עם שינויי מזג האוויר ועם תופעת המדבור, שימוש בטוח במי קולחין ועוד.

החתימה הגיעה לאחר שמשלחת המונה כ-10 בכירים ממשרד החקלאות היווני, ו-3 ראשי קואופרטיבים חקלאיים ובראשה שר החקלאות היווני, הגיעה לביקור בישראל בתחילת השבוע, במטרה ליצור שיתופי פעולה מקצועיים ומחקריים בתחום החקלאות.

שרת החקלאות, אורית נוקד אמרה בעקבות החתימה כי "הסכם ההבנות מהווה עוגן מרכזי וחשוב במערכת היחסים בין ישראל ויוון, והוא מהווה הוכחה נוספת לטכנולוגיה המתקדמת ולידע הרב שיש לישראל להציע. המשרד ירחיב את שיתופי הפעולה וקשרי הגומלין בתחום המחקר החקלאי גם עם מדינות נוספות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully