וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפחתת מחיר הדלק ב-20 אגורות היא לעג לרש"

חן הלפרן

3.2.2011 / 10:45

מטה המאבק במחירי הדלק מגיב לדבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שדיבר על הפחתה של 20 אגורות במס על הדלק. לפי ראשי המאבק, ההצהרה דומה ל"נתנית אקמול לחולי סרטן"

"הודעת ראש הממשלה בדבר כוונתו להפחית את מחירי הדלק בכ-20 אגורות היא לעג לרש וכנתינת אקמול לחולי סרטן" - כך הודיעו הבוקר (חמישי) ראשי המטה למאבק במחירי הדלק כתגובה לדבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בפני מליאת הכנסת ובה רמז כי ייתכן ויוריד את הבלו שהועלה לאחרונה ב-20 אגורות.

"אחרי ההעלאות הגבוהות שהיו ותהיינה, ההפחתה המזערית הזאת היא ניסיון להשתיק את המחאה ולזרות חול בעיני הציבור. המחאה הציבורית תמשך עד להורדה משמעותית במיסוי", אמר ראש המאבק זאב גראואר.

אמש נאם נתניהו והתייחס להעלאת מחירי הדלק. לדבריו, "שמעתי בקשב רב בשבועות האחרונים את הח"כים, השרים והאזרחים המדברים על הקושי הרב בעליית מחירי הדלק. זה נכון שהוא עולה קודם כל בגלל ההתייקרות, אך היתה גם תוספת מס של 20 אגורות. מחיר הדלק בעיקר עולה, והגיע למחיר של למעלה מ-7 שקלים לפני שנתיים. כל תוספת מקשה, וכל הורדה מקלה".

נתניהו טען כי "ביקשתי מהאוצר לבחון חלופות למס על הדלק. אני עומד לקיים דיון עם שר האוצר, יובל שטייניץ, ונגיד בנק ישראל, פרופ' סטנלי פישר, בנוגע להורדת מחירי הדלק. נשמע את דעתם ונקבל החלטה. אני אומר לכם - זה לא יקח הרבה זמן".

אילוסטרציה. ShutterStock
מרכיבי מחיר הדלק טרם לעלייה האחרונה של 12 אגורות במרכיב מחיר הדלק/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully