וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד התיירות: איננו ערוכים להקצנה במצרים

"משרד התיירות אינו ערוך לתרחיש גיאופוליטי קיצוני, אלה למכות קטנות – רכות בלבד" - כך אמר מנכ"ל משרד התיירות נועז בר-ניר בהתייחסו למצב התיירותי שנוצר בשל המתרחש במצרים

אם לשפוט לפי דבריו של מנכ"ל משרד התיירות נועז בר-ניר, משרדו אינו מוכן למקרה של הקצנה באירועים הפוליטיים באזורינו, שעלולה לפגוע בתיירות לישראל והמזה"ת. "משרד התיירות אינו ערוך לתרחיש גיאופוליטי קיצוני, אלה למכות קטנות – רכות בלבד". אמר בר-ניר בפורום אקדמי של חוקרי התיירות בישראל שהתארח במרכז ללימודים אקדמיים.

עם זאת, הוסיף בר-ניר וסיפר כי אם המשבר במצרים יהפוך לאירוע שיפגע קשות בתיירות הנכנסת לישראל, משרד התיירות יערך לכך בהתאם. "מצרים וירדן הם נקודות מעבר בעייתיות ואולם צריך להמתין ולראות אם תתפתח בעיה רצינית בזמן הקרוב" הוסיף.

"משרד התיירות וחברת הביטוח הממשלתית ענבל מנהלים מו"מ מתקדם לביטוח ביטולים אפשריים של כנסים מקצועיים בישראל בשל אירועים גיאופוליטיים" הבהיר מנכ"ל המשרד התיירות.

בר-ניר הדגיש כי משרדו יממן 50% מהכשרת מורי דרך בשפות מבוקשות בשל הביקוש הגובר. לדבריו, יעדי המשרד בהבאת תיירים יתמקדו בתיירות אוונגליסטית מארה"ב, תיירות מרוסיה, פולין ואוקראינה וכן מסין, קוריאה וברזיל.

עוד הוסיף בר-ניר כי משרד התיירות יעלה את היקף מענקי ההטבה למלונאות ויתמקד בסיוע לבניית בתי מלון באזורי ביקוש לתיירות ולא לפי צרכים של תעסוקה כפי שהיה בעבר. לדבריו, בעיית הקיבולת של התחבורה והתשתית באגן העיר העתיקה ממשיכה להטריד את אנשיו, במידה ותנועות התיירות לירושלים ולישראל תגדל. גם המחסור בטיסות ומפעילים מעיק על התיירות לישראל לדעת בר-ניר.

ד"ר אורנה לביא שטיינר מהמרכז ללימודים אקדמיים הבהירה בתגובה לדברים כי "כדאי למשרד התיירות להיערך במהירות לאפשרות משבר במעבר תיירים ממצרים לישראל כולל תיירות שייט. היערכות כזו תאפשר מציאת פתרונות יעילים לפני העלאת בעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully