וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפעל דלתא בקהיר חזר לפעילות מלאה

אורה קורן

6.2.2011 / 12:50

עם חזרת הבנקים לפעול במצרים, שב מפעל ייצור ההלבשה התחתונה של חברת דלתא הישראלית בקהיר לפעילות מלאה. בתגובה מציגה מניית החברה עליות חדות

מפעל הייצור של דלתא גליל (7.48% , 3261.0) בקהיר חזר הבוקר לפעול באופן סדיר והמניה מזנקת בכ-7.5% בשעה זו. המפעל מעסיק מעל ל-2,500 עובדים במצרים ונפתח באופן חלקי כבר ביום חמישי האחרון, כאשר כ-30% מעובדיו התייצבו באותו יום. ביום שבת, ובהתאם להרגעת הרוחות הדרגתית ברחובות קהיר, הגיעו כ-75% מעובדי המפעל לעבודה במקביל לפתיחת סניפי הבנקים וחזרה לשגרה כתהליך שיקום הפעילות הכלכלית והעסקית במדינה.

המניה מתקנת היום ירידת ערך של 10.5% אשר נרשמה מאז שנודע על סגירת המפעל ב-30 לינואר ועד לפתיחת המסחר הבוקר. הפעילות במפעל תתקצר בשעה וחצי ביום נוכח שעת העוצר במצרים. בחברה העריכו כי במהלך השבוע יחל העוצר בשעה מאוחרת יותר, כך שתתאפשר הפעלה סדירה מלאה.

ביום ההודעה על הפסקת הפעילות במצרים, ציינו בחברה כי לא ניתן להעריך את משך התקופה בה יחולו שיבושים והעריכו כי השבתת היצור למשך שבועיים לא תשפיע באופן מהותי על פעילותה. הנהלת החברה בחנה אז שיתוף פעולה עם לקוחות למציאת חלופות יצור של המוצרים. באותו יום, צנחה המניה בכ-9.7%.

הפעילות במצרים מיועדת לחטיבה הגלובלית, לפלח השוק העליון ואחראית ל-11% מהמכירות של דלתא. מהן 9% ישירות מהמפעל והשאר מקבלני משנה במצרים. ההנהלה הוסיפה, כי היא עוקבת אחר ההתפתחויות במצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully