וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצץ המו"מ בין עובדי מפעלי ים המלח להנהלה

רמי שני

6.2.2011 / 18:02

מחלוקת על התוספת בשכר הובילה לפיצוץ המו"מ עם העובדים השובתים מזה חודש. ביום שלישי צפוי להתקיים דיון בבית הדין לעבודה, אז יוחלט האם לערב גורמים חיצוניים במו"מ

שביתת העובדים במפעלי ים המלח נכנסה היום (ראשון) לשבוע הרביעי. אתמול התחדש המשא ומתן בין נציגי העובדים ונציגי ההנהלה ונדמה היה כי הוא מתקדם ולאחר שעות רבות של דיונים הושגו הבנות בכל הנושאים המנהליים ונקבעו עקרונות, על פי הם יש להמשיך את המו"מ. כמו כן סוכמה תוספת שכר של כ-10% לעובדים.

בשעות הבוקר התכנסו שוב נציגי העובדים ונציגי ההנהלה לחידוש המשא ומתן, אך זה פוצץ לאחר שלטענת העובדים ההנהלה הודיעה כי היא מוכנה להעניק תוספת של 5.4% בלבד, בניגוד למה שסוכם. על רקע זאת התפוצצה ישיבת המשא ומתן ובכוונת מועצת העובדים להתכנס היום על מנת לבחון את צעדיהם הבאים במסגרת העיצומים. ביום שלישי צפוי להתקיים דיון בבית הדין לעבודה בבאר שבע ואז יוחלט האם יש לערב גורמים חיצוניים שיתערבו במו"מ. בתוך כך, מפעלים נוספים מקבוצת כי"ל אשר אינם שובתים מבקשים לנקוט בעיצומים לאות הזדהות עם עובדי מפעלי ים המלח.

מהנהלת מפעלי ים המלח נמסר כי החברה היא "מהמעסיקים הגדולים ביותר בנגב. אנו גאים בעובדי החברה שלנו והעובדים גאים במקום עבודתם. עובדי החברה נהנים ממשכורות ומתנאים מהטובים ביותר במשק הישראלי . נציין כי אכן חלה התקדמות במו"מ והושגו הבנות בנושאים הניהוליים, אולם בכל מה שנוגע למו"מ הכספי, קיימים עדיין פערים בין הצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully