וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנון זכרוני הותקף ביציאה מבית המשפט והצליח להימלט במכוניתו

הילה רז

6.2.2011 / 19:16

"40 אנשים הגיעו לכיוון הרכב, זרקו לבנים ובלוקים ופגעו באופן רציני ברכב", אמר זכרוני



עו"ד אמנון זכרוני, שמייצג משפחה של נרצח במשפט פלילי המתקיים בבית המשפט בנצרת, הותקף היום בחניית בית המשפט על ידי בני משפחת החשודים ברצח.



בתום דיון שהתקיים היום בבית המשפט במחוזי בנצרת ליווה ריאד שתיווי, אחד מבני משפחת הנרצח, את זכרוני למכונית המרצדס של זכרוני. לדברי זכרוני, ששיחזר את האירועים "בני משפחת החשודים ברצח נתנו לשתיווי שהתלווה אליי מכות רצח. הכנסתי אותו לרכבי, 40 אנשים הגיעו לכיוון הרכב, זרקו לבנים ובלוקים ופגעו באופן רציני ברכב. למזלי הצלחתי להימלט משם. הובלתי את שתווי לבית החולים. למרבה המזל יש לו חבטות וכאבים אבל לא שברים".



זכרוני עצמו לא נפגע אך לדבריו המרצדס ספגה פגיעות פחחות רציניות. מאז האירוע מסר זכרוני עדות במשטרה. לדבריו המשטרה הציעה לבדוק את רכבו כדי לאתר מטעני חבלה אך "הגענו למסקנה שאין צורך כי נסעתי כבר ברכב, ואם היה משהו הייתי נפגע מזמן".



איך אתה מרגיש עכשיו בחלוף מספר שעות מהאירוע?



"זה לא נעים. מטלטלים אותך בתוך הרכב, מקיפים אותך, זורקים בלוקים, מזל שזו מרצדס, מכונית חזקה והצלחתי להימלט מהמקום".



תשנה משהו בהתנהלותך מעתה?



"לא. הקליינטים שלי אמרו לי שלא אגיע לנצרת ללוות את המשפט, אבל אין חשש כזה, אני אמשיך להגיע. הדיון הבא בעניין אמור להתקיים בחודש מארס. יש זמן להתאושש ואין לי חשש מלהגיע לנצרת".



זכרוני נחשב כסניגור מוביל וייצג בין היתר את נחום מנבר, מרדכי ואנונו ואריה דרעי. ב-2008 היה זכרוני מועמד לייצג את העבריין אסי אבוטבול, לאחר שעורך דינו עו"ד יורם חכם נרצח בפיצוץ מסתורי במכוניתו. זכרוני סירב אז ליטול עליו את הייצוג בשל מחויבות קודמות. תקיפתו של זכרוני התרחשה לאחר שבחודש האחרון הוטמן מטען חבלה, שפורק ללא נפגעים, במכוניתו של עו"ד מאיר בן מוחא ולאחר שסרטון איום על חייו של עו"ד ניצן שי מפרקליטות המדינה הופץ באינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully