וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי ארה"ב השלימה מכירת 163 דירות במנהטן כ-140 מיליון דולר; אפריקה קופצת ב-5%

ערן אזרן

7.2.2011 / 10:52

הדירות, שהינן חלק מפרויקט דיסטריקט בלב הרובע הפיננסי, נמכרו במחיר ממוצע של 10,000 דולר למ"ר



אפי ארה"ב, החברה הבת של אפריקה ישראל שבשליטת לב לבייב, השלימה מכירת 163 דירות במנהטן כ-140 מיליון דולר. בתגובה לדיווח, קופצת מניית אפריקה ב-5% במסחר באחד העם, במחזור גבוה. הדירות, שהינן חלק מפרויקט דיסטריקט (פולטון) בלב הרובע הפיננסי, נמכרו במחיר ממוצע של 10,000 דולר למ"ר.



לפני כחודשיים עזב במפתיע מנכ"ל ויו"ר אפי ארה"ב, ריצ'רד מרין, לאחר שנתיים בתפקיד. "החברה ומרין החליטו להיפרד, ואנחנו מאחלים לו כל טוב", נאמר בהודעה שפירסמה החברה. סמנכ"ל הכספים של אפריקה ישראל, תמיר קזז, החליף את מרין בתפקיד המנכ"ל. עזיבתו הפתאומית של מרין באה בעקבות מחלוקות חריפות בינו לבין ההנהלה הבכירה של אפריקה ישראל לגבי האסטרטגיה הרצויה של אפי ארה"ב.



"השלמת מכירת הדירות מהווה ציון דרך נוסף בשורה של מהלכים עסקיים אותם השלימה לאחרונה אפי ארה"ב", אמר קזז. "אפי ארה"ב זוקפת לזכותה מספר הצלחות מרשימות בכל נכסיה באזור הדאון-טאון ביניהם: מכירת כ-90% בבניין the collection בפיין 20 ותפוסה של 100% ברחוב לאונרד 88, אחד מבנייני הדירות להשכרה המפורסמים ביותר באזור טרייבקה".



לפני כשבועיים אפי ארה"ב, המחזיקה בכ-50% בבניין אפתורפ בניו יורק, דיווחה כי תמכור את החלק הקמעונאי בבניין בתמורה ל-37 מיליון דולר. הבניין יימכר לחברת ויליאם פדירנפלד במהלך פברואר. החלק הקמעונאי כולל 4 חנויות בקומה ראשונה ושטח אחסון במרתף בשטח כולל של כ-1,400 מ"ר.



אפי ארה"ב היא חברה לפיתוח נדל"ן הפעילה ברחבי ארה"ב. החברה שבסיסה במנהטן, מנהלת נכסים בעיקר בניו- יורק, מיאמי, סן-פרנסיסקו. לחברה תיק אחזקות הכולל פרויקטי בנייה ונכסים מניבים המיועד למסחר ולמגורים. בבעלות החברה מהבניינים המפורסמים של ניו-יורק, בניין השעון, האפתורפ ובניין הטיימס סקוור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully