וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבושים בפילת: חברי כוח לעובדים חסמו את הכניסה למשרדי החברה

חיים ביאור

7.2.2011 / 15:25

עובדי פילת, העוסקת במיון ואבחון מועמדים, פתחו בעיצומים בגיבוי של ארגון כוח לעובדים אליו הצטרפו



עובדים בחברת פילת, העוסקת במיון ואבחון מועמדים ובייעוץ קריירה, פתחו בעיצומים בגיבוי של ארגון כוח לעובדים אליו הם הצטרפו. העובדים חסמו היום את הכניסה לבניין פילת ברמת החייל וקיימו אסיפה במקום.



העובדים נימקו את צעד המחאה בכך שהנהלת פילת השמיעה כלפיהם איומים - ישירים ובמרומז - כי לא יקודמו בדרגה אם ימשיכו לפעול במסגרת ארגון כוח לעובדים וועד העובדים שהוקם בחברה. "בחרנו בפעילות מוגבלת הפעם, אך אם ההנהלה לא תבחר בדרך של הידברות עמנו אלא תעדיף את דרך האיומים, נחריף את הצעדים, אמרה תמר גוטביר, החברה בוועד העובדים.



יחסי העבודה בפילת הידרדרו באוקטובר האחרון, כאשר העובדים התלוננו על תנאי העסקה לא ראויים, למשל על כך שהם אינם מתוגמלים כספית על חלק מהשעות הנוספות שהם עובדים. לטענת העובדים הם פנו להנהלת החברה כדי שתכיר בהתארגנותם במסגרת כוח לעובדים ותפתח עמם במו, אך חלפו 3 חודשים עד שההנהלה הסכימה לפגוש את הוועד שהם הקימו. הנימוק לעיכוב, כפי שמסרה ההנהלה היא רצונו של המנכ"ל החדש, גדי לוטן, להכיר את החברה ומחלת השפעת בה לקה ששון עוז, בכיר בחברה האחראי על משאבי האנוש.



בתגובה מסרה הנהלת פילת: "אנשי כוח לעובדים הפרו הסכמה שלא לנקוט צעדים חד צדדיים וחסמו בביריונות את כניסת העובדים לפילת, לרבות עובדים שאינם מאורגנים על ידם. עובדת בהריון שביקשה להיכנס לבניין, נחבלה בגלל האלימות במקום. כוח לעובדים מייצג בפועל רק מגזר אחד של עובדים בפילת - מגזר המיון ורוב העובדים החברים בו הם סטודנטים או עובדים המועסקים יום או יומיים בשבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully